Skip to main content

Ik heb sinds een kleine 3 weken glasvezel van KPN. Dit werd geregeld via de telefoon met een medewerker die daarbij de eerste 3 maanden gratis aanbood.

 

Nu blijkt door waar de modem geplaatst is, ik maar 10% van de snelheid in de woonkamer krijg. Een erg vermoeiend gesprek gehad met een medewerker om allerlei stappen te doorlopen om het te verbeteren, zonder baat. Blijkt dat Super Wifi de uitkomst moet bieden om toch de snelheid te krijgen waar ik voor (moet gaan) betaal.

 

Nu zie ik dat ik gratis Super Wifi had kunnen krijgen bij een nieuwe abonnement, maar dit werd mij nooit aangeboden.  Kortom, ik voel me een beetje voorgelogen nu. Ik krijg niet waarvoor ik betaal, heb niet gekregen wat ik zou moeten krijgen en zou nu €200 bij moeten gaan betalen.

 

Mijn vraag is dus, kan er nog een dealtje gesloten worden zodat ik krijg wat ik hoor te krijgen en KPN een treveden klant heeft die ook bereid is klant te blijven.

Beste @JHN1991, welkom op het forum. 

De gratis Super Wifi is, net als korting, een instap actie. Klanten kunnen momenteel kiezen tussen de Super Wifi of 3 maanden korting. Klanten die kiezen voor de super wifi zien af van verdere korting op het abonnement. Zo te horen heb jij een speciale aanbieding ontvangen waarbij jij geen korting krijgt maar zelfs 3 maanden gratis diensten ontvangt. Je kan de Super Wifi wel met korting bestellen. Wanneer jouw wifi echt erg slecht is maak je via de wifi manager aanspraak op gratis Experia Wifi. Dit zijn bedraade wifi versterkers.