Skip to main content
Antwoord

Apparaten verbinden niet altijd even goed met KPN ExperiaBox V10 en bijbehorende wifi versterkers

• June 10, 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb huurders in mijn huis uit Zuid-Afrika. Ze koppelen diverse apparaten aan het thuisnetwerk gevormd door een Experia Box V10 en de ronde wifi 6 versterkers van KPN.

Toen wij op reis gingen werkte de boel prima en eigenlijk nog steeds, naar wat ik zo begrijp behalve:

Nu is het zo dat sommige apparaten goed koppelen en andere (ook telefoon en laptop) dan wel en dan weer niet koppelen.

Weet iemand of dit te maken kan hebben met deze apparaten of kunnen we iets aanpassen in de instellingen van de V10 zodat deze beter koppelt?

Ik heb geen flauw idee!

Als ik merk en type apparaat moet aangeven hier dan kom ik daar op terug.

Alvast dank voor het meedenken..

Vr groeten, Coen

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Coen1967 en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt. 

Ik gok dat de communicatie hier met name voor je verhuurders is gezien zij de problemen ervaren? Ik denk dat het dan het handigste is dat zij zelf een belafspraak met ons maken.
Zo kan mijn collega samen met hen alles doorlopen, dat is een stuk makkelijker en hopelijk is het dan snel opgelost.

Ook stuur ik vast tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi. Wellicht is het daar ook al mee opgelost. 🙂

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2025

Hi ​@Coen1967 en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt. 

Ik gok dat de communicatie hier met name voor je verhuurders is gezien zij de problemen ervaren? Ik denk dat het dan het handigste is dat zij zelf een belafspraak met ons maken.
Zo kan mijn collega samen met hen alles doorlopen, dat is een stuk makkelijker en hopelijk is het dan snel opgelost.

Ook stuur ik vast tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi. Wellicht is het daar ook al mee opgelost. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2025

Beste Sanne,

Dank voor je antwoord.

Dit gaat vast helpen. Als we er niet uitkomen dan zullen we een belafspraak maken. Mijn huurder communiceert in het Engels. Is dat een probleem?

Gr Coen 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Is geen probleem! Als je dat in de belafspraak aangeeft dan zou je bij de goede collega/afdeling uit moeten komen. 
Laat je weten of het gelukt is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 14, 2025

Doe ik!