Skip to main content

gisteren is er een buiten camera geplaats een 4 k arlo  maar val elk keer ofline met veel bellen tussen mijn en KPN van KPN naar versure men zeg dat mijn internet snelheid te laag is ? wie weet er wat over 

b.v.d. De Bouwer 

Welke snelheid haalt u bij een speedtest op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 


Is de camera bekabeld of draadloos aangesloten @de bouwer ?

Het lijkt draadloos als ik de website van Verisure zie, zij hebben veiligheid hoog in het vaandel staan en monteren dan een camera draadloos ??? Onvoorstelbaar.

 


ja ik weet het maar er is meer als alleen die camera natuurlijk maar ze zeggen dat hij meer data nodig heb klop dat wij hebben 200/mbits  zo iets 


vannacht heb die wel even online gestaan wat hij heb een vrachtwagen gefilmd maar als die samen denk ik met die deurbel want die heb geen nacht visioen  online willen denk ik ook dat het te kort aan data is of snelheid of dat staal moet in de weg zitten want pand is opgebouwd in  paneel met ijzer  


vannacht heb die wel even online gestaan wat hij heb een vrachtwagen gefilmd maar als die samen denk ik met die deurbel want die heb geen nacht visioen  online willen denk ik ook dat het te kort aan data is of snelheid of dat staal moet in de weg zitten want pand is opgebouwd in  paneel met ijzer  

200Mbit zou voldoende moeten zijn. Maar het is natuurlijk ook afhankelijk wat er verder nog op je netwerk gebeurt.