Skip to main content

En wat als beide WiFi versterkers blauw branden?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dan zijn ze misschien aan het updaten. Heeft u ze beide bekabeld aangesloten? 


Dan zijn ze misschien aan het updaten. Heeft u ze beide bekabeld aangesloten? 

Nee 1 bekabeld, andere niet. Maar nu brandt de draadloze roze en blauw. Ik begrijp het niet.


Even om misverstanden te voorkomen...U heeft het over de witte ronde super wifi's?


Dan zijn ze misschien aan het updaten. Heeft u ze beide bekabeld aangesloten? 

Nee 1 bekabeld, andere niet. Maar nu brandt de draadloze roze en blauw. Ik begrijp het niet.

Misschien kunt u hem eerst eens wat dichter bij zetten? Hoe ver staan ze van elkaar af?


Even om misverstanden te voorkomen...U heeft het over de witte ronde super wifi's?

Hallo Joep, nee de vierkante.


Even om misverstanden te voorkomen...U heeft het over de witte ronde super wifi's?

Hallo Joep, nee de vierkante.

Ow... wit of zwart?


Als het om de Experia Wifi’s gaat de zwarte vierkante kastjes met aan de voorkant Power Wifi WPS en Verbinding dan is het blauwe lampje niet iets om zorgen over te maken. Hij Knippert namelijk eerst groen en zal daarna blauw branden. Wifi is dan beschikbaar.


Welkom op het forum @PeterKrabbe72. Je hebt zo te zien al een aantal goede vragen en suggesties gekregen. Zou je de laatste vragen ook nog kunnen beantwoorden, zodat we verder met je mee kunnen denken? 

En afgezien van de kleur van de lampjes op de apparatuur, doen ze het wel goed?


Welkom op het forum @PeterKrabbe72. Je hebt zo te zien al een aantal goede vragen en suggesties gekregen. Zou je de laatste vragen ook nog kunnen beantwoorden, zodat we verder met je mee kunnen denken? 

En afgezien van de kleur van de lampjes op de apparatuur, doen ze het wel goed?

Om eerlijk te zijn heb ik het liefst een monteur die me uit kan leggen hoe het geïnstalleerd moet worden. Ik heb exact de installatieprocedure gevolgd en het werkt niet. Wat doe ik verkeerd?

Allereerst ik heb een Experia V10. Deze is bedraad gekoppeld aan een witte WiFi versterker, omdat draadloos niet werkte. Ik heb in m’n achtertuin vaak wegvallend signaal en wilde daar een draadloze neerhangen onder overkapping. Afstand van Experia tot achtertuin is ongeveer 12 meter. Dat zou in de regel de bedrade versterker moeten kunnen doen. Niet dus en daarom wil ik nog eentje koppelen en dat lukt dus niet.


Ah, je was bezig met het installeren van de versterkers, dat was nog niet duidelijk. Welke stappen heb je precies gedaan, en op welk punt loop je vast? 

Op onze site hebben we stap voor stap de installatie uitgelegd, eerst wordt er uitgelegd hoe je de eerste kunt aansluiten (eerst met een kabel, kan daarna draadloos) en daarna hoe je een extra versterker kunt aansluiten: Start installatie witte versterker. Zijn dat de stappen die je hebt gedaan?