Skip to main content

Ik heb al best lang kpn en het werkt voor geen meter ik heb buiten cameras altijd problemen met verbinden we betalen voor alles en wat krijg je een grote Allende van alles wat het niet doet ik ben echt zwaar teleurgesteld. Fix je eigen is een keer goed want ik hoor het van meerdere mensen  

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

topic verplaatst naar juiste board   

Wat is het probleem met het verbinden van de camera’s?

krijgen ze geen ipadderes?

kun je wel van binnen het netwerk ermee verbinden maar niet van buiten?

met de roep het werkt niet kan niemand helpen dit op te lossen.


Wat is het merk en type van die camera's?

Welke Experia Box heb je?

Gebruik je naast de wifi van de Experia Box ook nog andere wifi accesspoints?

Wat is de afstand naar de camera?

Wat is de veldsterkte van de wifi ter hoogte van die camera's?

Dit kan ne meten met de app WiFi Analyzer op een Android telefoon of tablet.

 


Welkom @Casdenotter, Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat de community al goede vragen heeft gesteld. 
Laat het maar weten als je nog baat hebt bij onze hulp. 


@Casdenotter Is het inmiddels gelukt/opgelost? Laat het vooral weten als we nog iets voor je kunnen betekenen! :blush:


@Casdenotter Is het inmiddels gelukt/opgelost? Laat het vooral weten als we nog iets voor je kunnen betekenen! :blush:

Nee nog steeds nie opgelost word steeds minder  ik heb af en toe zelfs lange de router geen wifi. Zit meer op 4g dan wifi om wifi nie werkt


@Casdenotter Dat is jammer om te horen. Heb je de reacties van onze community gelezen? 
Als je ons iets meer context kunt geven over het probleem met de IP camera's en nu dus ook de wifi, kunnen we je beter helpen. 

Samenvatting reacties: 

  1. Wat is het probleem met het verbinden van de camera’s?
    • krijgen ze geen ip-adres?
  2. kun je wel van binnen het netwerk ermee verbinden maar niet van buiten?
  3. Wat is het merk en type van die camera's?
  4. Welke Experiabox heb je?
  5. Gebruik je naast de wifi van de Experia Box ook nog andere wifi accesspoints?
  6. Wat is de afstand naar de camera?
  7. Wat is de veldsterkte van de wifi ter hoogte van die camera's?
    • Dit kan je meten met de app WiFi Analyzer op een Android telefoon of tablet.​​​​​

Reageer