Hallo, ik zit net hetzelfde probleem maar ben digibeet. Kan iemand mij vertellen hoe ik die instellingen wijzig
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Hallo, ik zit net hetzelfde probleem maar ben digibeet. Kan iemand mij vertellen hoe ik die instellingen wijzig
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Welke Experia Box heb je?
Heb je ook andere wifi toegangspunten zoals bijvoorbeeld Experia WiFi's?
Zo ja, welk merk en type?
We horen graag van je!
Ik heb de experiabox v10a, daarnaast nog een wifiversterker experia wifi
Camera maakt geen verbinding met de gedownloade app. Het betreft een pnp ip camera.
is het anders mogelijk om de modem om te zetten naar 2,4 ghz en als dit kan wat zijn de gevolgen verder daar van
Bij de meeste camera's lees ik dat het alleen noodzakelijk de 2.4 GHz te splitsen van de 5 GHZ tijdens het installeren. Bij andere camera's lees is dat de 5GHz uit moet blijven. Als dit tweede het geval is (met jou camera's) dan zou je nooit meer de Experia wifi's aan kunnen sluiten, omdat die gebruik maken van Mesh technologie. Als het alleen nodig is tijdens de eerste installatie, dan zou je een ander modem moeten krijgen en een statisch IP adres aanmaken voor de camera.
Bij de meeste camera's lees ik dat het alleen noodzakelijk de 2.4 GHz te splitsen van de 5 GHZ tijdens het installeren.
Het zou eigenlijk nooit nodig moeten hoeven zijn om 2.4GHz en 5GHz te splitsen.
Zelf heb ik nooit problemen ondervonden met apparaten die op 2.4GHz werken terwijl de 2.4GHz en 5GHz wifi dezelfde naam dragen.
Dank voor jullie moeite, ben er klaar mee. Nogmaals dank
ik heb een HD BIRD camera van GREEN BACKYARD kan alleen verbinden met 2.4Ghz
de exsperia BOX 9 hoe kan ik dit oplossen
ik heb een HD BIRD camera van GREEN BACKYARD kan alleen verbinden met 2.4Ghz
de exsperia BOX 9 hoe kan ik dit oplossen
De Experiabox v9 ondersteund alleen maar 2,4 Ghz. Geen 5 Ghz. Dat ondersteund die niet. Dus als u verder geen WiFi versterkers in huis heeft zou het gewoon moeten werken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.