Skip to main content

Dat is wel heel jammer! Want een blacklist functie is voor mij (en waarschijnlijk anderen) veel handiger als een whitelist functie. Ik woon in een studentenhuis en beheer het internet. Een huisgenoot van mij heeft bijna elke dag bezoekers en zij zitten allemaal op het wifi. Met in totaal 8 toestellen op één router word het internet dus wel heel slecht, ik kan Netflix dus wel vergeten. Ik zou dus liever gewoon alle mensen die hier niet wonen van het Wifi gooien. 

Met een blacklist zou dat zomaar kunnen…

Hé KPN/Telfort, kunnen jullie niet even helpen??? Hoezo is er geen blacklist functie als er wel een whitelist functie is?????

Hallo @Vincent1996 , je zou om te beginnen het wachtwoord kunnen aanpassen en de gasten van de gasten wifi gebruik laten maken, bij de gastenwifi kun je de bandbreedte afknijpen zodat je voor jezelf genoeg bandbreedte overhoudt.

Succes.

 


@Vincent1996 Welkom op het forum. Dat is inderdaad minder leuk Vincent en ik snap dat je hier graag een oplossing voor wenst. Als er geen goede afspraken te maken zijn met jouw huisgenoot dan is het een aanmaken van een gastaccount zeker een optie. Dat kan via de KPN Thuis app en je kan daar op deze pagina meer informatie over vinden. Mocht je daar verder nog vragen over hebben dan beantwoord ik die graag voor je!


Dankjulliewel! Ik heb nu eerst de belangrijkste toestellen aan de whitelist toegevoegd en ik zet die alleen aan als de tv weer problemen krijgt. Verder mag gewoon iedereen op de wifi. Dat is op dit moment een voldoende oplossing. Maar ik houdt jullie tip in mijn geheugen.


Top! Plaats dan gerust nog even een bericht als ik iets voor je kan doen -) . Ik wens je een fijne dag verder 😉 . 


Dankje, jij ook!


Reageer