Skip to main content
Beantwoord

Box12 aangesloten op NAD705 tuner . Instabiele verbinding

• 14 februari 2025
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Zonet een nieuw modem, Box 12 aangesloten. Het wifi lampje blijft groen knipperen. Aangesloten een NAD 7050 tuner, nu hapert de radiouitzending. Ook streamdiensten, oa Spotify stopt na 20 seconden. Het wifi icoontje verdwijnt af en toe op display, NAD 7050. Kan dit te maken hebben dat wifi op box12, lampje wat blijft knipperen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ruuda19 schreef:

Beste Edwin,

Klopt maar netwerkkabel is aangesloten. Zowel mijn TV, Oled 65cx6la als de NAD 7050 zijn beide aangesloten op modem Box 12. Beidenop wifi en dat gaat niet samen. Als NAD aanstaat en TV wordt ingeschakeld dat stopt de NAD met streamen, icoontje van wifi op NAD verdwijnt, wat na 20 seconden weer verschijnt.

Storing wifi kanaal. Na telefonisch contact met KPN medewerker moet het wifi kanaal worden aangepast. Zal dit morgen, woensdag 18 feb gaan proberen of dit werkt.

Wanneer dit lukt zal ik via dit medium een terugkoppeling geven..

Of anders een los 2,4ghz netwerk . Hier staat uitgelegd hoe je dat kunt instellen:

Bekijk origineel

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi ​@Ruuda19 .  Ik moest die NAD even opzoeken.

Dat is dus een versterker die allerlei streamingdiensten geïntegreerd heeft? Zo te zien heeft dat apparaat een optie om een netwerkkabel aan te sluiten.  Heb je dat al geprobeerd? 

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 18 februari 2025

Beste Edwin,

Klopt maar netwerkkabel is aangesloten. Zowel mijn TV, Oled 65cx6la als de NAD 7050 zijn beide aangesloten op modem Box 12. Beidenop wifi en dat gaat niet samen. Als NAD aanstaat en TV wordt ingeschakeld dat stopt de NAD met streamen, icoontje van wifi op NAD verdwijnt, wat na 20 seconden weer verschijnt.

Storing wifi kanaal. Na telefonisch contact met KPN medewerker moet het wifi kanaal worden aangepast. Zal dit morgen, woensdag 18 feb gaan proberen of dit werkt.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025
Ruuda19 schreef:

Beste Edwin,

Of anders een los 2,4ghz netwerk . Hier staat uitgelegd hoe je dat kunt instellen:

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 28 februari 2025

28 feb, storing over. Met nieuw modem box12, kanalen vastgezet en werkt weer als vanouds. 
Dank voor verschillende antwoorden..