Skip to main content

Hallo,is er hier nog iemand waarvan de boxjes vsn suroundset niet meer goed werken na aansluiting glasvezel.

Elke keer als ik mijn digitale radio aan zet beginnen na een min of 10 mijn boxjes te haperen,klinkt dan net zo'n beatbox.

Ze doen dat ook alleen als ik de radio aan heb staan,met tv geen probleem.

Ik heb een set van Sony type BDV-NF620 BDV-NF720

Ik hoop dat er hier iemand is die mij Verder kan helpen want bij KPN word ik van het kastje naar de muur gestuurd

 

Hoe is het geluid via die boxen als je een tv zender aan hebt? Via diezelfde ontvanger dus.

Dan is het geluid goed.

Maar ik heb besloten om toch maar een monteur te laten komen anders kom ik er toch niet uit

In ieder geval bedankt voor het willen helpen


Laat het ons nog vooral weten wat de oorzaak is, ik ben nu zelf ook benieuwd. 


Laat het ons nog vooral weten wat de oorzaak is, ik ben nu zelf ook benieuwd. 

Hoi hoi,monteurs van kpn zijn donderdag weer geweest en het lag dus aan mijn tv kastje.

Dinsdag is er ook een 'monteur' geweest van jullie.

Deze jongedame komt binnen ik vertel mijn verhaal en laat geluidsopname van wat mijn boxjes deden aan haar horen.

Ze duwt een beetje aan de stekkers van tv kastje en mijn set en staat verder een beetje te draaien en ik weet het niet ik weet het niet te zeggen.

Na 10 min is ze gegaan en krijg ik daarna een monteurbon binnen van haar dat de storing is opgelost en ik 60 - moet betalen.

Tot mijn grote verbazing staat erbij dat ik die bon getekend heb maar ik heb niks getekend.

Heeft mevrouw ook maar zelf even voor mij die bon ondertekend!!!!

Dit is toch niet normaal of wel?!

Die Monteurs die er donderdag waren en en hier ruim 2 uur zijn geweest en het probleem dus wel hebben opgelost zaten met hun oren te klapperen toen ik dit vertelde.

Ik ga hier dus ook echt nog wel werk van maken want vind het te schandalig voor woorden!

 


Die Monteurs die er donderdag waren en en hier ruim 2 uur zijn geweest en het probleem dus wel hebben opgelost

Kastje is vervangen?


Die Monteurs die er donderdag waren en en hier ruim 2 uur zijn geweest en het probleem dus wel hebben opgelost

Kastje is vervangen?

Yep tv kastje is vervangen


@van Ierlandje, die bon van € 60.- lijkt mij ook een fout. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kijk ik dit voor je na. 


@van Ierlandje, die bon van € 60.- lijkt mij ook een fout. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kijk ik dit voor je na. 

Ik heb het met het belangrijkste voor jou ingevuld volgens mij.

Anders hoor ik het wel als je meer nodig hebt.

Dank je wel alvast dat je het na kijkt voor mij


Geen probleem, ik zie dat het in ieder geval niet in rekening is gebracht. Laat het me weten mocht het wel ooit gebeuren, dan ga ik het voor je corrigeren. 


Geen probleem, ik zie dat het in ieder geval niet in rekening is gebracht. Laat het me weten mocht het wel ooit gebeuren, dan ga ik het voor je corrigeren. 

Dat is goed,krijg binnenkort mijn factuur en mocht het in rekening zijn gebracht hoor je ervan.

Dank je alvast voor zover!


Geen probleem, ik zie dat het in ieder geval niet in rekening is gebracht. Laat het me weten mocht het wel ooit gebeuren, dan ga ik het voor je corrigeren. 

Dat is goed,krijg binnenkort mijn factuur en mocht het in rekening zijn gebracht hoor je ervan.

Dank je alvast voor zover!

Top, dankjewel!Â