Skip to main content
Antwoord

Camera werkt niet goed op mijn telefoon

• September 26, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

NASSIR Ali Mohamed
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

IK HEB CAMERA TELEFOON 0031622  NASSIR ALI MOHAMED 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@NASSIR Ali Mohamed, welkom op de community. Er is iets met jouw telefoon begrijp ik, maar wat precies kan ik er niet uit opmaken. Werkt de camera niet goed zoals de titel zegt, of iets anders? Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt.

Als je het makkelijker vindt kan je het ook telefonisch toelichten, door een terugbelafspraak te maken via onze site. Of een van onze winkels bezoeken, als er iets mis is met jouw telefoon kan daar met je meegekeken worden.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Hoi ​@NASSIR Ali Mohamed, welkom op de community. Er is iets met jouw telefoon begrijp ik, maar wat precies kan ik er niet uit opmaken. Werkt de camera niet goed zoals de titel zegt, of iets anders? Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt.

Als je het makkelijker vindt kan je het ook telefonisch toelichten, door een terugbelafspraak te maken via onze site. Of een van onze winkels bezoeken, als er iets mis is met jouw telefoon kan daar met je meegekeken worden.

NASSIR Ali Mohamed
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

NASSIR Ali Mohamed
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Nassir Ali Mohamed Nabucco Krimpen aan de issl

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@NASSIR Ali Mohamed, je vraag is me nog niet duidelijk, wat is er precies aan de hand? We kunnen alleen met je meedenken, als je ons iets vertelt. Anders kan je de andere opties die ik noemde gebruiken om met ons in contact te komen.