Skip to main content
Antwoord

Communiceren Google Home Mini niet mogelijk sinds overstap naar KPN

• August 15, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik krijg geen verbinding met google home mini sinds we zijn overgestapt naar de nieuwe kpn aansluiting.

Mijn telefoon vind de google home mini en gaat er mee aan de slag om te installeren maar op het laatst krijg ik de melding "kan niet communiceren met google home mini"

Voorheen werkte het prima. 

Iemand de oplossing. Met er iets gewijzigt worden in t modem. Google home mini meld steeds" dat ie geen verbinding kan maken met wifi" 

Google home ook meerdere malen gereset, net zoals de Google home app meerdere malen van telefoon verwijderd maar geen resultaat.

Beste antwoord door Ice minelandr

@Nibortjuh ,

Kun je eens proberen om bij de Google app de updates te verwijderen en  het dan opnieuw te proberen

Voor Android:
Instellingen → Apps → Alle Apps → Google → Drie puntjes rechts boven in scherm → Updates verwijderen

Er is namelijk een bug in de Google (Home) systeem die dit soort dingen veroorzaakt en wordt in het najaar van 2025 zeer waarschijnlijk opgelost. Ondertussen helpt het bij sommige mensen om dit te proberen (Bij mij zelf ook)

2 reacties

Ice minelandr
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • August 15, 2025

@Nibortjuh ,

Kun je eens proberen om bij de Google app de updates te verwijderen en  het dan opnieuw te proberen

Voor Android:
Instellingen → Apps → Alle Apps → Google → Drie puntjes rechts boven in scherm → Updates verwijderen

Er is namelijk een bug in de Google (Home) systeem die dit soort dingen veroorzaakt en wordt in het najaar van 2025 zeer waarschijnlijk opgelost. Ondertussen helpt het bij sommige mensen om dit te proberen (Bij mij zelf ook)

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Nibortjuh . Welkom hier.

Ik heb zelf geen google home maar heb je wat gehad aan de tip van ​@Ice minelandr ?