beste allen,
afgelopen jaar ben ik via de xbox verkeerde mensen tegen gekomen blijkbaar. Het was een man uit amerika.
We hebben ruzie gahad en nu is hij constant bezig met mijn internet. Hierdoor lukt het streamen op MIXER, en gamen zoals Call Of Duty Modern Warfare, Destiny 2 en GTA 5 spelen bijna onmogelijk.
ik heb het al een keer gemeld bij het abuse team, werd er volgens mij niks mee gedaan?
het volgende gebeurt mij altijd:
-ik zit in de party met vrienden, ik ben aan het gamen
-ik word offline “geboot” (word dus compleet afegegooit van mijn xbox)
-experia box geeft niks aan , alle knoppen zijn groen. Ik log in op de experia box, via daar ziet er ook alles netjes uit. maar toch word ik offline gegooit.
hoe ik hier achter ben gekomen, vorig jaar was het bijna elke dag raak dat ik offline word gegooit. daarna een lange tijd niet. Ik kon zonder problemen streamen, gamen en muziek luisteren tegelijkertijd zonder enige lag en pakket loss ,omdat hij mij op geen enkele manier kon bereiken. en nu, heeft hij mij op een of op andere manier weer gevonden, kwam in mijn party (ik neem aan dat hij zo elke keer aan mijn ip adres komt) en nu is het weer raak. Hij kwam gisteren in de party, en gelijk daarna ging het streamen moeizaam, werd elke x offline gegooit en heb dan voor een lange tijd geen verbinding met het internet, terwijl het experia box niks aangeeft.
kan ik dat antivirus ook op mijn xbox aansluiten?
kan ik anders een vpn krijgen zodat mijn ip adres niet te makkelijk verkrijgen is?
of een gehele nieuwe ip adres?
want ik word hier een beetje echt naar van.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
mvg
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid