Skip to main content

Afgelopen week hadden we een paar dagen geen internet telefonie en tv. Er kon pas na een paar dagen een monteur komen waardoor wij al die tijd niks konden kijken ook thuiswerken ging niet. Er werd mij aangeraden om via een hotspot verbinding met mijn mobiel tv en internetverbinding te maken. Na 2 a 3 uur was ik al door mijn mb heen. Moest toen opwaarderen anders was ik ook niet bereikbaar. Er was gezegd dat ik mijn verbruik kon declareren omdat ik geen abonnement voor mobiel bij KPN heb. Nou is mijn vraag waar kan ik de rekening indienen voor het opwaarderen ik heb ongeveer 2300 mb verbruikt.

Welkom op ons@Jomahorst. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. Mocht je nog niet via een andere weg geholpen zijn, dan help ik je hier alsnog graag verder.

Wanneer wij dit beloofd hebben, dan mag je bij mij de rekening indienen. Om precies te bepalen hoeveel ik moet vergoeden ontvang ik graag de factuur van je mobiele abonnement waarop deze extra kosten in rekening zijn gebracht. Mocht je die nog niet hebben, dan wil ik je vragen nog even te wachten. Zodra je de factuur binnen hebt, dan mag je weer bij me terugkomen en hier een foto of screenshot plaatsen van de gemaakte kosten. Dan maak ik het dan voor je in orde. Zullen we dat afspreken? 

Vul dan ook alvast jouw forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan maak ik het de volgende keer direct in orde. 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. 


Reageer