Hoi, bij mij werkt devolo ook niet meer goed sinds de update. Alles is heel traag en soms werkt het helemaal niet meer. Wat te doen? Alles, de modem en mijn devolo apparaten, zijn al gereset naar factory default en opnieuw geinstalleerd en de Stroom eraf etc dus wat nu?
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Remco van KPN
Je hebt het meeste al getest, wat je kan testen Robin als ik dit zo lees. Om wat voor een type Devolo gaat het exact? Kijk anders ook even op deze pagina voor meer tips rond de Devolo. Houden de problemen aan, neem dan even contact op met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.
Voor mij geldt hetzelfde probleem als voor de original poster. De verbinding tussen mijn devolo magic wifi en het modem is sinds de recentste update van het modem heeel traag. Ik heb mijn hele wifi netwerk opnieuw geïnstalleerd. Alles gereset naar fabrieksinstellingen en daarna weer geinstalleerd etc.
De verbinding begint na het opnieuw opstarten weer snel, maar na korte tijd is hij weer langzaam.
Je hebt het meeste al getest, wat je kan testen Robin als ik dit zo lees. Om wat voor een type Devolo gaat het exact? Kijk anders ook even op deze pagina voor meer tips rond de Devolo. Houden de problemen aan, neem dan even contact op met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.