Ik heb superwifi geinstalleerd (3 stuks) en heb inderdaad nu een hele snelle wifi verbinding. Alles werkt prima, behalve de printer. Het is een draadloze HPdeskjet 3050A J611. Hij schijnt wel verbinding te hebben met het netwerk maar hakkelt en stottert en er komt geen printje meer fatsoenlijk uit. Soms alleen een lege bladzijde, soms een paar regels en soms helemaal niets. Het lijkt wel of de printer regelmatig de verbinding met het netwerk verliest. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Ik heb inmiddels de printer al weer helemaal opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft hetzelfde.
Beantwoord
Draadloos printen lukt niet meer na installatie superwifi
Beste antwoord door Uijltje123
Beste Marcia. Ik had deze stappen al een paar keer doorlopen maar zonder resultaat helaas.
Maar het lijkt erop dat ik het toch voor elkaar heb gekregen. Ik heb op de printer zelf, via het wirelessmenu, een nieuwe netwerkconnectie gestart en vervolgens de WPS-knop op de dichts bijzijnde superwifi ingedrukt. Na ongeveer 1,5 minuut waren zowel de printer als de superwifi geconnect en sindsdien doet de printer het weer. Niet super snel maar ik krijg geen lege of halve bladzijden meer of zelfs helemaal geen respons. Even aankijken of dit zo goed blijft gaan. Dank in ieder geval voor alle suggesties.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.