Skip to main content

Beste KPN,

 

ik hjeb echt alles geprobeerd maar helaas nog steeds geeen draadloos TV kijken mogelijk, wat zijn nu de volgende stappen ?? en monteur ?? nieuwe stekkers ?? 

Ik hoop op een snelle oplossing 

 

MVG 

 

MIchael Muller

 

Er is niets mis met mijn elektriciteitsnetwerk maar wel met mijn twee Draadlooze Verbindingsstekkers van  KPN die ik van KPN heb gekocht en uw vindt het dan een vreemde gedachtegang dat ik KPN hierover aanspreek voor een eventuele gratis vervanging WIE heeft er nou een vreemde gedachtegang ???? omdat u geleverd product niet meer werkt moet da klant bij KPN blijkbaar tegenwoordig zelf voor opdraaien,.. welleens iets gehoord van SERVICE en KLANTENBINDING ???? Ik ben meer dan 20 jaar een Klant van KPN een van de redenen dat ik altijd voor het dure KPN heb gekozen was de goede SERVICE met name als er een KPN product niet meer werkte werd het altijd vervangen,….ik weet genoeg KPN het wordt tijd om naar een ander provider te gaan 


Hoe oud zijn die dingen nu? Want als ze nog in de garantie zitten, dan kunnen ze wel worden vervangen. Buiten de garantieperiode niet. Net zoals bij elk apparaat wat stuk gaat buiten de garantieperiode.


... een ander provider te gaan 

Daar zult u ook een kabel moeten leggen. Of een dvs aan moeten schaffen voor 80 euro.


ik ga geen cent meer uitgeven aan KPN ben er helemaal klaar mee


Ik wil het ook graag samen met jou oplossen @Mike1304 , maar doordat dit probleem in het stroomnetwerk zit hebben wij daar geen mogelijkheden voor. Als hiervoor een KPN monteur zou komen, constateert hij hetzelfde als we in dit topic hebben geconstateerd en zijn zijn enige opties een kabel aanleggen (wat je dus al hebt) of je verwijzen naar een elektricien om het stroomnet na te kijken.


Een voor de hand liggende test, steek de 2 DVS-en in elkaar en dan in het stopcontact, eerst zien of dat werkt en dan weer verder kijken. Fout zoeken is uitsluiten.


bedankt voor de tip maar ook dit werkt helaas niet ,.. ben nu erg druk met werk maar ga zeker kijken wat de concurrentie te bieden heeft want voor de service hoef ik niet meer bij het dure KPN te blijven dat is mij nu wel duidelijk 


bedankt voor de tip maar ook dit werkt helaas niet ,.. ben nu erg druk met werk maar ga zeker kijken wat de concurrentie te bieden heeft want voor de service hoef ik niet meer bij het dure KPN te blijven dat is mij nu wel duidelijk 

Dit topic staat vol met op niets gebaseerde waarheden van jou. 

  1. KPN is niet structureel duurder dan andere providers van dit niveau 
  2. Hoewel ik vaak kritiek heb op de manier waarop KPN moderators de Powerline adapters goed praten is dat zeker niet het geval bij Alexa in deze thread. Ze heeft alles gedaan wat ze kan doen. 
  3. Sterker nog, het lijkt er sterk op dat je gewoon met je neus in de wind zit en de adviezen van Alexa niet hebt opgevolgd want het enige dat je schrijft is. “Het werkt niet”, 
  4. Als een monteur komt zal hij hoogstwaarschijnlijk met eenzelfde verhaal komen als hier in het Topic staat. Je kan best met KPN een afspraak maken dat die langs komt, maar wees dan wel een vent en betaal het als het niet aan iets ligt dat je zelf had kunnen doen. 

Je vindt me misschien een advocaat van KPN. Mag je best schrijven hoor. Misschien is dat wel zo. Maar in deze thread doet iedereen zijn best om je te helpen. 

 

 

 


wat een respectloze,onprofessionele reactie CorL , neem nog wat trainingen CorL voordat je weer wat klachten behandelt


Bedankt voor jouw advies Mike


bedankt voor de tip maar ook dit werkt helaas niet ,..

Dan kunnen we nu met zekerheid vaststellen dat die set niet werkt, defect dus, er valt niets aan in te stellen ? (vraag aan andere meelezers)
Alles gaat een keer stuk, later maar ook vroeg. In hoeverre dit KPN aan is te rekenen dat is de vraag, ik hou het gewoon op pech.

Ik verving deze dingen al meermalen door kabel bij bekenden waar ik technische ondersteuning verzorg. Het vinden van een geschikte kabelroute kan best wel eens een uitdaging zijn maar toch lukt het altijd wel eigenlijk.

 


Beste Kees Yagi wat ben ik toch blij met u bericht ik ben al een tijdje bezig hier op het FORUM maar u bericht lijkt op de KPN waar ik meer dan 20 jaar geleden voor heb gekozen , namelijk uitstekende service en collant bij vervangen van nieuwe apparatuur MAAR hoe gaat het nu verder want ik wil toch weer heel graag draadloos TV kijken ??? 

 

i a v u reactie 

 

Michael Muller

PS : ik heb trouwens 2 stekkers die het alle twee ineens niet meer deden