Skip to main content
Antwoord

Eap-Sim Eap-Aka bij KPN

• March 11, 2020
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Weet iemand of Kpn inmiddels bezig is met een implementatie van Eap-Sim / Eap-Aka om zo gebruik te kunnen maken van Wi-Fi voor betere dekking van het mobiele netwerk? In veel landen om ons heen is dit inmiddels in gebruik maar kan er niks over vinden bij Kpn. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Wolfwulf. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Zover ik weet zijn we hier op dit moment niet mee bezig. Zodra dit wel het geval is, dan laten we dat zeker weten op het KPN Forum. Mobiel bellen via wifi is met het juiste toestelal wel een tijdje mogelijk .  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 12, 2020

Hoi @Wolfwulf. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Zover ik weet zijn we hier op dit moment niet mee bezig. Zodra dit wel het geval is, dan laten we dat zeker weten op het KPN Forum. Mobiel bellen via wifi is met het juiste toestelal wel een tijdje mogelijk .  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2020

Bedankt voor de info. Ik weet dat bellen over wifi inderdaad mogelijk is. Dit is wel weer next lvl. Gr. WW

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik hoop dat ik in de toekomst een bericht kan plaatsen waarin in kan vertellen dat we het gaan aanbieden. :wink: