Skip to main content

Deze week mijn Expiria V9 modem vervangen door een nieuwe KPN Box12. Nu draait hiernaast ook nog mijn “Linksys EA 6500 CISCO” router. Ik heb volle bak Wifi echter erg vaak geen internetverbinding?

Er vanuit gaande dat het nieuwe modem een ingebouwde router heeft vraag ik me af of het probleem met de internetverbinding is opgelost als ik mijn Linksys router er tussenuit haal en de Box 12 uit de meterkast haal en ergens in huis centraal ophang ?

Hi @Geen 4G op samsung S4 GT-i9505! Fijn dat je een nieuw modem hebt. 😄

Er vanuit gaande dat het nieuwe modem een ingebouwde router heeft vraag ik me af of het probleem met de internetverbinding is opgelost als ik mijn Linksys router er tussenuit haal en de Box 12 uit de meterkast haal en ergens in huis centraal ophang ?

Dit is sowieso het proberen waard. Mocht je hem eenmaal op een goede plek hebben hangen, doorloop dan voor de zekerheid ook de Wifi Manager om de instellingen te optimaliseren, of doe dit zelf door in te loggen in de webinterface van de Box 12


beste Sanne, dank voor je antwoord ik ga het proberen en laat op het forum weten