Skip to main content

Hoi,

Onlangs heb ik mijn overstap naar KPN Glasvezel Internet, TV en Telefonie doorgezet. Over anderhalf week wordt ik officieel aangesloten op het Netwerk. Nu lees ik op het forum dat Super Wifi 2 alleen met KPN Wifi modem werkt.  Dit terwijl ik de Superwifi 2 hebt besteld. Momenteel heb ik Ziggo Giganet. En ik gebruik mijn eigen Asus Routers in een AiMesh configuratie en heb overal in huis, zelfs op zolder, in de voor- en achtertuin.   

Kan ik de Wifi op de KPN Box 12 modem uitzetten/of uitschakelen om mijn eigens Asus Routers te gebruiken in AiMesh configuratie? En kan ik alsnog de bestelling van de Superwifi 2 terugdraaien?

Trouwens ik heb klantenservice gebeld om bovengenoemde vragen voor te leggen. Ik stond een poosje in de wacht met muziek aan. Uiteindelijk ging de telefoon drie keer rinkelen. Toen dacht ik ben de volgende aan de beurt, en toen was de verbinding in een keer beëindigd.


Alvast bedankt,

 

Groeten CedJul

 

 

Kan ik de Wifi op de KPN Box 12 modem uitzetten/of uitschakelen om mijn eigens Asus Routers te gebruiken in AiMesh configuratie?

Ja, dat kan.

En kan ik alsnog de bestelling van de Superwifi 2 terugdraaien?

Dat kan niet. 1maal gekozen kan het niet meer aangepast worden. Staat in de actievoorwaarden. 

Trouwens ik heb klantenservice gebeld om bovengenoemde vragen voor te leggen. Ik stond een poosje in de wacht met muziek aan. Uiteindelijk ging de telefoon drie keer rinkelen. Toen dacht ik ben de volgende aan de beurt, en toen was de verbinding in een keer beëindigd.

Welkom bij KPN 😉


U heeft ook tv van KPN? Tv werkt niet achter de ASUS router. Dus zorg dat de tv ontvanger rechtstreeks met de KPN Box/Experiabox verbonden is.


Hallo @CedJul als je de wifipunten als cadeau bij het abo besteld hebt, kun je deze niet afbestelling of veranderen naar korting.

Dan gewoon op een verkoopsite zetten in ongeopende originele verpakking.

Succes.

 


@JanD Bedankt voor de tip! 


@Nick83 Dus net als bij Ziggo. Het komt helemaal goed. De kabels naar de Tv's liggen er al. 👍😊


@Nick83 Bedankt voor het het uitzoeken! 


@Nick83 Bedankt voor het het uitzoeken! 

Mocht het toch nog nodig zijn. De superwifis vormen samen een zelfstandig werkend wifi netwerk dat achter elke eigen router kan werken. Het is niet gelimiteerd tot kpn apparatuur of netwerk.

Plus de superwifis hebben een voorziening voor het transport van multicast tv.