Skip to main content
Vraag

Eufy deurbel koppelt niet meer na update van de Experia Box

• April 20, 2026
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Mijn eufy deurbel koppelt niet meer na update van Experia box.. Is hier iemand hier bekend? Ik ben absoluut niet handig hierin. Maar heb voor mijn gevoel alle oplossing stappen al geprobeerd zonder gewenst resultaat.  

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen Shirley! Dat is natuurlijk erg vervelend. Welkom op de KPN Community, ik denk graag even mee. Je geef aan al enkele stappen te ondernomen hebben.

Kan je aangeven:

• Welke dat dat zijn?
  • Wat voor een type Eufy deurbel je hebt?
  • Wat voor een Experia Box heb je van KPN thuis staan?
  • Hoe is jouw homebase van Eufy verbonden met de Experia Box? Draadloos of bekabeld?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 23, 2026

Goedemorgen Remco,

Ik heb alle gekoppelde (eufy) apparaten al gereset, zelfs verwijderd en opnieuw gekoppeld. 

Ik heb een  eufy draadloze deurbel (video doorbell slim model T8220).

De experia box is de v10.

De homebase is momenteel bedraad verbonden. 

Ik blijf de melding gekregen dat het apparaat niet is gevonden als ik een koppelpoging doe.

En dat is vreemd want het heeft  al ruim een jaar gewoon gewerkt samen.

Toen de batterijen laatst geladen moesten worden kwam ik erachter dat de camera daarna offline was. En sindsdien krijg ik m niet meer online..heb m zelfs verwijderd bij de app maar opnieuw toevoegen lukt tot grote frustratie niet. 

Er was in die week ook een update van de modem.

Wellicht is dat het probleem. Feit is dat ik het niet krijg opgelost. 

Bedankt voor het lezen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd, ik heb deze opstelling ook en ben dit nog niet tegengekomen. Je zou de firewall instellingen van het modem nog eens kunnen bekijken en deze dan op standaard zetten:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2026

Gelijk geprobeerd…

Maar helaas... de homebase zegt nog steeds "kan geen apparaat toevoegen".  Deurbel is opgeladen, ik hoor de piep en t lampje knippert blauw. Alles zoals t hoort..behalve de laatste stap. Frustrerend dit. 

Heb zelfs gedacht aan de aanschaf van een nieuwe deurbel maar ben bang dat ik tegen hetzelfde probleem zal aanlopen. Heb namelijk echt t idee dat het met mn modem te maken heeft. Maar wat... Pfff 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat voor een telefoon gaat het Shirley? Is dat toevallig een iPhone? Ik zag in dit topic dat een update dan soms kan helpen:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 28, 2026

Hoi Remco,

Een samsung s25. Mn telefoon is volledig geüpdatet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan durf ik even zo op een afstand niet te zeggen waar dit spaak loopt Shirley, Ik zou eens iemand in je omgeving er naar te laten kijken. Je kan ook altijd even contact zoeken met de klantenservice via een terugbelafspraak.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 29, 2026

Die opties heb ik al geprobeerd maar ook geen oplossing. Vandaar mn vraag in deze community.

Thanks voor je inzet en moeite in ieder geval.