Skip to main content

Heb een Eufy deurbel met Eufy Homebase 2 .

Alles vlgs de handleiding geïnstalleerd, via 2,4Ghz. App geeft aan dat er goede verbinding is. Bij bellen gebeurd er niets. geen notificatie, geen beeld, geen mogelijkheid te praten,

Had KPN al gebeld en ze kwamen tot de conclusie dat de bel dan kapot door mij is ontvangen.

Oude retour gedaan, nieuwe gekocht (exact dezelfde) en alles opnieuw geïnstalleerd.

Wederom niets, zo dood als een pier.

Eufy helpdesk is niet bereikbaar

Las iets over firewall die je in de router kunt uitzetten.

Wie herkent dit alles?

 

@Martin60 Als u kijkt bij geralateerde onderwerpen ( rechts naast uw 1e bericht) blijken er nog al wat probleempjes te zijn met de Eufy. Wat ik lees zou het iets met de app te maken hebben, maar anderen geven aan dat zelfs Eufy zelf geen oplossing heeft.😒


Hoi @Martin60, welkom op ons forum! Vanuit KPN heb ik hier helaas ook niet echt iets constructiefs aan bij te dragen.

Ik zou denken dat de Eufy klantenservice ofwel een oplossing moet hebben of kan vertellen wat er misgaat.
De gerelateerde topics waar Hans al naar refereert staan ook nog wel tips en trucs in.

@Martin60 Als u kijkt bij geralateerde onderwerpen ( rechts naast uw 1e bericht) blijken er nog al wat probleempjes te zijn met de Eufy. Wat ik lees zou het iets met de app te maken hebben, maar anderen geven aan dat zelfs Eufy zelf geen oplossing heeft.😒