Skip to main content

Zelfde probleem met de Eufy deurbel. Vorige week met KPN gebeld. Er werd bevestigd dat er problemen zijn met de V10 A modem. De bel zou wel aangesloten kunnen worden op Box 12 modem van KPN. Deze zou naar mij worden opgestuurd .Echter tot nu toe allerlei excuses waarom de box niet wordt opgestuurd. Ben al jaren lang bij KPN maar, nu ho maar zoek het maar uit . Ben dus eigenlijk verplicht naar een andere provider te gaan om de deurbel te kunnen aansluiten

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

De KPN Box zou nu ook niet meer uithalen. Dezelfde WiFi configuratie die op de v10a zit en bij u voor problemen zorgt bij uw deurbel, die is KPN nu ook aan het uitrollen op de KPN Box.

Heeft u versterkers van KPN? Dan haalt het sowieso ook niets uit. Ook de versterkers van KPN gebruiken dezelfde WiFi configuratie die (soms) voor problemen zorgt bij 2,4 Ghz apparatuur. 

Een v10 zonder a zou misschien wel een oplossing zijn. Als je die gebruikt zonder versterkers van KPN. Daarbij kun je dan 2,4 en 5 Ghz verschillende namen geven. 

Een andere oplossing voor u is een los 2,4 Ghz accesspoint aanschaffen. Daarmee kunt u vandaag nog een werkende deurbel hebben.


Hoi @Drib . Als die deurbel alleen met 2,4 verbonden wil worden kan dat inderdaad voor problemen zorgen met onze routers.
We werken aan een oplossing. (een nieuw, losstaand wifi netwerk waarbij 2,4 en 5Ghz gescheiden kan worden). Ik weet alleen niet wanneer dit geintroduceerd gaat worden. Dat kan nog wel een flinke tijd duren. Als je die bel nu aan de gang wil krijgen is een los accespoint met alleen 2,4 ghz de beste oplossing. Die zijn voor weinig geld bij de computerwinkel te krijgen. 


https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1755031/ring-video-doorbell-3-plus/

Ik denk dat dit product dan tijdelijk niet verkocht moet worden.