Skip to main content

Ik heb een experia box v8 van telfort die niet werkt sinds vandaag. Ik wou een netwerkkabel aansluiten op een playstation 4 die eerst op de tv zat. Maar toen werkte het internet niet meer. Ik heb het al geprobeerd opnieuw op te starten, de stopcontact voor 2 minuten eruit en erin te doen maar het werkt niet. Ik heb het daarna gereset en toen gaf het groen lampje bij de power, wireless en broadband maar een rood lampje bij de internet. Iemand die me kan helpen bij dit probleem? Ik heb het weer gereset en nu geeft het een rood lampje aan bij de power.

Zit de DSL kabel er nog wel in? Of heeft u glasvezel? 


Hey nick, de dsl kabel zit erin.


 


Hey nick, de dsl kabel zit erin.

In de grijze poort?

 


Ja in de grijze poort. Hij geeft alleen power, wireless en broadband aan.


Hoi @Ziyad Hadouchi ,

Heb je hem al gereset door een pinnetje 15 seconden in het resetgaatje te steken?

En als je inlogt op 192.168.2.254 welke software versie zie je dan?


Ja ik heb het al geprobeerd en het werkt niet.


 


Je kunt de V8 sowieso omruilen.

 


hoi HGD, is dat gratis?


Ik zou het dan graag willen omruilen


@Ziyad Hadouchi Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je internet niet meer werkt. De Experiabox V8 is inderdaad aan de oudere kant, deze kun je omruilen. 

Hiervoor zou je telefonisch contact op kunnen nemen met 0800-0402. 

Ook kun je je forumprofiel invullen en hier een seintje geven! Dan ga ik voor je uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


De firmware is in ieder geval de juiste!

Ik zou hem dan inderdaad omruilen(dat is gratis). 


Isgoed ik wil hem dan omruilen. Ik bel jullie morgen! Bedankt!


Ik heb hem omgeruild voor een V10, het ging heel snel en makkelijk. Ik ben gegaan naar 1 van jullie winkels en heb daar ook gelijk een nieuwe DLS kabel gehaald. Ik heb hem nu aangesloten en hij werkt heel goed.  Hele goeie service en bedankt voor jullie hulp. 

Groetjes Ziyad.