Skip to main content

Na resetten Experiabox 8 (met paperclip) en resetten Experia WiFi lukt het niet om deze laatste goed te installeren. Alleen groen lampje brandt en WiFi Experiabox gaat niet uit. Bekabeld aangesloten (ook andere kabel getest). Macadres van Experia WiFi ook niet zichtbaar na inloggen op Experiabox. Zou dit wel moeten? Kan ook niet inloggen op Experia WiFi. Maar ik zie wel dat het een draadloos netwerk staat uit te zenden. Heb twee Experia WiFi-kastjes geinstalleerd gehad. Op dit moment bezig eentje weer te installeren en beide kastjes geprobeerd. Beiden hetzelfde probleem. Iemand nog een idee? 

Log eens in op de experia wifi's http://192.168.2.150/


Dat lukt ook niet. Na test met bekabelde laptop blijkt nu dat enkele ethernetpoorten niet goed werken. Ik kan morgen de experiabox 8 ruilen voor een andere. Dan nieuwe poging.


Inmiddels de nieuwe KPN BOX 12 geinstalleerd en alles werkt zoals bedoeld. Het probleem zal da toch veroorzaakt zijn door niet goed werkende ethernetpoorten op mijn oude Experiabox 8. En dat terwijl op een van die poorten de KPNTV gewoon te ontvangen was. Voortaan dus nog beter alle poorten van de modem/router checken op juiste werken met bijv. bedrage laptop.