Afgelopen zondag opeens geen internet en tv meer na een flinke donderslag. Via de site van kpn de stappen doorlopen onder kopje storing met als conclusie: probleem ligt niet in wijkcentrale maar specifiek op jouw adres. Dat was me al duidelijk want na navraag gedaan te hebben bij de buren, bleken zij geen problemen te hebben. Nou, monteurafspraak gemaakt online. Monteur kwam fijn direct de dag erna. Alles doorgemeten. ISRA en bekabeling is in orde. Waarschijnlijk modem defect. Monteur vervangt modem en alles functioneert weer. Monteur bedankt en hij vertrekt weer.
Uurtje later een mail van KPN mbt de kosten van de monteur: € 50
Mail luidt als volgt;
"Onze monteur heeft de werkzaamheden net bij u afgerond. U hebt het formulier van de werkzaamheden ondertekend."
De bon is echter niet ondertekend. Het vak van de handtekening is gewoon leeg. Mij is niks verteld over kosten en ik heb hier al helemaal niet voor getekend.
Tevens vind ik op de website van KPN bijgaande afbeelding. Duidelijk toch lijkt me?
er is hier geen sprake van extra service voor extra hulp maar het ging op om het oplossen van een storing. Het blauw omcirkelde deel van de foto dus. Aangezien het modem van KPN is en hier het probleem lag, ;ijkt mij de factuur voor € 50 volledig onterecht. Tevens gezien het feit dat ik nergens voor getekend heb, ben ik niet van plan dit bedrag te gaan betalen. Indien er sprake is van automatische incasso van dit bedrag zou ik het graag terug gestort zien worden.
Graag een reactie van KPN.

Met vriendelijk groet,
Kasper Ummels