Skip to main content

gta 5 kan ik niet spelen op pc met een experia v10 router , waar lig dit aan .

ik kom er niet uit

groetjes ad theune

Hoi @ad theune, welkom op ons forum!
Dit moet gewoon kunnen werken, ongeacht het type experiabox. Waar loop je precies tegenaan? Krijg je ook een specifieke foutmelding?


hallo bedankt voor je reactie, de melding is bij het opstarten code 01.

ik heb al van alles geprobeerd met ander DNS NUMMERS maar niks helpt(ook weer teruggezet) ik had hier over gelezen maar ik loopt helemaal vast en veel verstand heb ik er ook niet van.

kan jij me helpen.

vriendelijke groet Ad


Komt mij niet zo bekend voor maar ik vind op de site van rockstar deze pagina: Social Club has failed to start because of an incomplete installation, Code 1 in the Rockstar Games Launcher deze foutcode lijkt meer gerelateerd aan de installatie dan je internetverbinding.

en misschien zijn deze topics relevant voor je:

 

 


Hallo bedankt voor je bericht, heb ook nog wat rond gekeken. Er moest ook een Social club exe bij staan. Bij rocktgames/launcher. En die is er niet. Ik heb het spel eraf gehaald en ben het nu opnieuw aan het installeren.

Ben benieuwd

Groetjes Ad


Trouwens als in met mijn telefoon (WiFi)ook dit adres wil openen(Social club.rockstargames) slaat hij ook vast . En met 4G lukt het wel , dat is toch wel vreemd.


Ik ging met mijn mobiel naar het adres om eventuele launcher te downloaden, die zag dat ik met mijn mobiel deed en kreeg de reactie om de launcher via pc te downloaden, maar zodra ik probeer in te loggen zegt hij geen verbinding naar Social club 


Heb toch het idee dat de router geen verbinding wil maken met dit adres


Dat is wel merkwaardig, kun je eens screenshot(s) plaatsen van deze foutmeldingen?
Kun je ook je experiabox eens herstarten en als dat het niet oplost ook resetten?


Hallo, ik heb de router ook gereset, zelfs een andere geprobeerd de 10V A ook geen verbinding met Social club. Met dezelfde router bij mijn dochter geprobeerd en toen kon ik wel inloggen. Ik sta voor een raadsel.

Groetjes Ad

 

 

 


Ik heb geen idee waar dit hem in zou zitten. Kun je een screenshot van de foutmelding(en) plaatsen? Heb je hierover ook al contact gehad met de klantenservice van rockstar? Of die misschien iets geblokkeerd hebben?


Hallo Thomas, op het moment kan ik er niet aan werken , lig in het ziekenhuis, afgelopen zaterdag mijn heupkom gebroken. Donderdag word ik geopereerd in Erasmus. Wordt vervolgd.fijne jaarwisseling

 


Oef! sterkte! 
Geen haast hoor, je weet ons te vinden! Fijne jaarwisseling alvast!