Skip to main content

Modus null ... wat is dat?

 

Een snelheid van 292500Mbps ... wow.

 

Dat jij de thuis zou gebruiken ... dat had ik nooit verwacht...


Dat jij de thuis zou gebruiken ... dat had ik nooit verwacht...

Doe ik ook niet, maar ik heb een testopstelling met een V12 en twee Experia WiFi's staan en de V12 naar firmware versie 528 geupgrade.

Na zo'n upgrade bekijk ik dan ook altijd even de KPN Thuis app.

De V12 hangt achter mijn EdgeRouter 4 en sluit niet aan op de pppoe server van KPN maar op mijn eigen pppoe server die op de EdgeRouter 4 draait.


@wjb Dat is gek! Zie je deze waardes nu nog steeds staan in de app als je daar kijkt?

Vooral de snelheid is natuurlijk bijzonder, zou wel top zijn als we dat zouden kunnen halen! 


@wjb Dat is gek! Zie je deze waardes nu nog steeds staan in de app als je daar kijkt?

Vooral de snelheid is natuurlijk bijzonder, zou wel top zijn als we dat zouden kunnen halen! 

Ja, er is niets veranderd.


@wjb Heel vreemd, heb je de mogelijkheid de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Het lukt mij namelijk niet om de situatie te herproduceren. 


Hallo @wjb  en @Rutger_ ik zie gelijksoortige waarden in mijn thuis-app op mijn mobiel.

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, weer gelijksoortige verkeerde waarden.

 

 


Heel vreemd, heb je de mogelijkheid de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dat maakt geen verschil.

De snelheid wordt correct weergegeven als het apparaat met één van de Experia WiFi's verbonden is....

...en fout als deze met de V12 zelf verbonden is.

 

De modus van de wifikanalen blijft als null weergegeven worden.


@wjb Excuus voor het uitblijven van een reactie. 

Ik heb het doorgezet naar mijn collega's, zodat zij hiernaar kunnen kijken! Bedankt voor het doorgeven. 

Als ik terugkoppeling krijg zal ik het hier laten weten! 


Bij mij is het gewoon allemaal in orde:

En:

Mag dat ook? 😄

Ik vermoed dat dit komt doordat ik de versterkers achter een 2de router heb zitten.


Wow, een snelheid van maar 6Mbps op 802.11ac?

Dat is wel heel erg langzaam.


Wow, een snelheid van maar 6Mbps op 802.11ac?

Dat is wel heel erg langzaam.

Ik heb nie zoveel nodig hé ... 😉