Skip to main content

Hallo. Ik heb bovenstaande dingen gedaan. Dan kom ik op : vul uw oude wachtwoord in. En dan moet ik 2 x een nieuw wachtwoord invullen. Moet ik dan het Wifi wachtwoord invullen/veranderen wat we gebruiken op de Iphone of het Wifi password wat op de V10 box staat? En kom ik dan bij  Gast wifi ?

 

Admin: eigen topic aangemaakt, reactie komt uit topic voor V10

welk type modem heb je?


Hallo @Hondenman , als je de eerste keer inlogt  op de V10 moet je bij wachtwoord een enter geven en daarna 2x een wachtwoord ingeven voor toegang tot het modem. Dat is wat anders als het wachtwoord voor de toegang tot de WiFi.

 


@Hondenman Je reageert op een topic van 3 jaar oud. Je kunt beter een nieuw topic maken.


Ik heb een KPN Box12 modem. Ik las ergens V10 maar die is het dus niet. Dom, maar alles is voor mij de eerste keer. Er komen hier af en toe mensen over de vloer en vragen dan mijn wifi. Dus ik wilde er 1 hebben voor de gasten.

 


Ik zag ook ergens dat het niet kan op een KPN Box 12 ?

 


Ik zie nu dat ik op een forum V10 zit en niet op KPN Box12. Dus waarschijnlijk kunnen jullie mij dan niet helpen denk ik?


U wilt dus een gastennetwerk instellen? Dat is zowel op de Experiabox v10 als op de KPN Box mogenlijk. Maar eerst een andere vraag: heeft u versterkers? 


@Nick83 is al opgelost in een ander topic waarop hij/zij aan was gehaakt.