Skip to main content

Na het resetten van mn model (Experia Box V10A) wil ik de geavanceerde instellingen pagina van de router bezoeken om statische IP adressen opnieuw in te stellen. Deze pagina is echter zo goed als niet via wifi te bereiken. Het lukt een enkele keer, maar meestal werkt het niet. Zowel via de app als laptop (192.168.2.254 redirected naar mijnmodem.kpn) kunnen meestal niet verbinden. Ik heb ook verschillende browsers geprobeerd. 

Ik krijg de foutmelding “page cannot be reached”.

Als ik met een kabel direct op de modem inplug kan ik de pagina wel bereiken. 

Naast de modem, 2 KPN range extenders en een switch heb ik geen bijzondere apparaten op het netwerk. Mijn vermoede is dat de range extenders voor het probleem zorgen. 

Heeft iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem?

 

Welkom op het forum @x_Jaap_x. Krijg je op de pagina waarom het gaat ook de mogelijkheid extra informatie open te klappen en alsnog door te gaan naar de pagina? Zou je anders een screenshot kunnen sturen waarop naast de pagina geen persoonlijke informatie te zien is? Verder is het handig als je even je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gedaan. Dan kan ik met je mee kijken.


 


Heeft u zelf eigen DNS servers ingesteld op uw apparaten? 


Hallo Nick, 

Ik heb geen dns ingesteld.


Zou je eens kunnen kijken of het wel lukt om via Google Chrome Incognito mode de pagina te bereiken? Het zou kunnen zijn dat je daarbij een waarschuwing krijgt. Die kan je gewoon doorklikken. 


Hallo @Bram_ 

Ook incognito mode werkt niet.

Ik meen me te herinneren dat sinds een paar updates terug een aantal waarschuwingen niet meer te negeren zijn, maar ik kan de details niet meer terug vinden.