Skip to main content

Hi,
Vandaag nieuwe Samsung Z4 Flip ontvangen. Krijg het niet voor elkaar deze op normale manier aan te melden op WIFI-netwerk. Krijg telkens de melding dat aanmelden mislukt is.
Alleen als ik de Experiabox(12) opnieuw opstart dan heb ik normale verbinding met smartphone, maar zodra verbinding verbroken is lukt het alleen door weer de box opnieuw op te starten. Automatisch verbinding maken staat aan. Telefoon in veilige modus opstarten helpt ook niet. Voor de rest werkt alles op het netwerk perfect.
Heb me suf gezocht maar nog steeds geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Zou mijn nieuwe telefoon stuk zijn of doe ik iets verkeerd? Iemand enig idee?
thnx

Marcel

Heeft u al geprobeerd om WiFi 6 uit te zetten op de KPN Box? 


Heeft u al geprobeerd om WiFi 6 uit te zetten op de KPN Box? 

Beste Nick,
Het was even zoeken hoe ik dat moest doen maar het is gelukt en nog belangrijker; het lijkt opgelost! Heel erg bedankt daarvoor, ik was hier zelf nooit op gekomen!
Doch ik ben een kei in het doorlopen van voorgekauwde stapjes en dat is dus gelukt maar ik heb geen idee wat ik nu gedaan heb 🤣. Als ik het goed begrepen heb dan is WIFI6 nu juist het nieuwste van het nieuwste, is het dan niet raar dat het oude model telefoon (S20) daar wél mee om kon gaan maar zo'n heel splinternieuw model als de Z4 niet?
Kan het omzetten wat ik nu gedaan heb ook nog consequenties hebben voor bijvoorbeeld mijn andere apparaten?
Nogmaals thnx!!!

gr
Marcel