Beste @Henk van Nijnatten welk merk en type modem heb je waarop de update uitgevoerd is?
Als dat een type 12 of 14 is, kan het zijn dat je WPA even aan moet passen naar WPA2 en niet de combi WPA2/WPA3 of uitsluitend WPA3 en even opslaan.
Veel (oudere) apparatuur kan WPA3 niet aan.
Succes.
Type 10 als ik het goed heb. Het lukt in ieder geval niet om hem terug te zetten naar WPA2. Daar zijn ze al zowat een hele dag mee bezig geweest. Met een kabel gaat het in ieder geval wel.
Het is een experia box v10
Beste @Henk van Nijnatten volgens mijn gegevens ondersteunt de V10 geen WPA3, alleen WPA/WPA2, dan moet het niet kunnen verbinden een andere oorzaak hebben.
Bij de nieuwe firmware kun je nu ook 'extra wifi' activeren en daarbinnen de 2 4 band met een eigen wifi naam en wachtwoord en daarmee de printer proberen te verbinden.
Hij heeft het altijd probleemloos gedaan tot de update. We gaan verder kijken en anders blijft het kabeltje er tussen zodat ik gewoon kan printen. De vriendelijke groeten Henk
Beste @Henk van Nijnatten , bekabeld is altijd de beste, veiligste en stabielste methode, jammer dat het draadloos niet (meer) wil.
Ik heb hetzelfde probleem. De Exp10 kan niet (ook niet tijdelijk) zijn 5ghz uitzetten.
Mijn smart air purifyer van Philips is de connectie kwijt, maar de app in mijn telefoon (5ghz) ziet de purifyer niet die hij toe moet voegen (2.4Ghz).
Als je een tijdelijk netwerk aanmaakt met een andere naam, dan werkt dat sowieso niet want de telefoon kan hem dan alleen aansturen als je van je normale netwerk af gaat, van netwerk wisselt, en dán je app opent om je smart device aan te sturen. Dat ging hiervoor wél goed als ik 5Ghz tijdelijk uitzette, en dan de pairing deed, en dán weer aanzette. Dan waren beide devices op HETZELFDE NETWERK daarna. Dat lijkt sinds de modem update niet meer mogelijk. Niet te filmen dit.
Beste @ItsMadison , welke firmware versie heeft jouw V10?
Hi beiden! Fijn dat @JanD jullie al een eind op weg heeft geholpen.
Bij de nieuwe firmware kun je nu ook 'extra wifi' activeren en daarbinnen de 2 4 band met een eigen wifi naam en wachtwoord en daarmee de printer proberen te verbinden.
Dit is een erg goede tip. Voor de handigheid stuur ik ook het linkje mee:
Hopelijk lukt het dan wel om de apparaten te verbinden.