Skip to main content

Sinds mijn verhuizing 9 oktober van ****** in Breda, een hoekwoning met 2 verdiepingen , en een diepe tuin van 12 mtr. met garage had ik overal prima wifi ontvangst.

Nu ik ben verhuisd naar 4811ZV in Breda, een appartement woning is mijn wifi beperkt tot de huiskamer.

Ik heb mijn abonnement mee overgenomen met een “noodzakelijk” nieuw contract.

Gezien de reclame die er wordt gemaakt voor nieuwe abonnees die 2 wifi versterkers er gratis bijkrijgen wil ik ook hiervoor in aanmerking komen. Als ik ze als abonnee moet kopen kost me dat rond de € 149.00.

Of ik moet een abonnement af sluiten bij ziggo, daar zijn ze als ik klant wordt wel gratis.

Ik hoop dat het zo ver ,na jaren abonnee bij kpn, niet hoeft te komen.

Ik hoop op een reactie op korte termijn.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Vast staat dat dit een aktie is voor nieuwe klanten.  Dus u valt buiten de boot. Wel krijgt u bij slecht Wi-Fi gratis experia wifi's.  Die moeten met een kabel aangesloten op de experiabox. Dat is de beste keus want waarom zou u betalen voor iets wat minder goed is. U kunt deze verkrijgen via de wifimanager


Via de link kan ik de bekabelde wifi versterker niet vinden. Ik wil gewoon goede wifi zoals op mijn vorige adres, ik betaal tenslotte hetzelfde. Dus toch maar overstappen dan na zoveel jaar.


Door in te loggen, kunt u een test doen. Als die test slecht genoeg is, krijgt u mogelijk twee versterkers aangeboden.