Skip to main content

Dag,

 

Wij hebben thuis een probleem met het gebruiken van de smart tv apps. Internet op laptop en telefoons werken. Op de tv wil de internet soms ook nog wel verbinden, maar als je naar de smart apps gaat geeft hij toch weer aan dat internet het niet doet. Wij hebben 2 smart tv's. Een boven en een beneden. Bij beide hebben we dit probleem. Ik heb boven al eens met internetkabel geprobeerd, maar dit werkt ook niet. Hij verbindt dan wel met internet, maar als je de apps wil openen laadt hij enkel. Als ik dan kijk of het internet is aangesloten geeft hij aan van wel. Je zou denken dat als hij hehet met kabel niet doet dat het aan de tv ligt. Maar ik heb de tv al 2 keer met twee andere WiFi's aangesloten( mobiele hotspot van mijn telefoon.) En dan doet hij het zonder problemen. Weet iemand hoe dit kan? 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Krisx. Welkom hier op het Forum. Als ik het dus goed begrijp, heb je problemen met de internetverbinding op beide Smart TV's. Zowel via WiFi als bekabeld. Dat probleem treedt op als je de apps probeert te openen. Ik kan zo snel niet verklaren hoe dit komt. Omdat het wel werkt op andere apparaten, zou je denken dat het probleem in je TV's zit, maar ik lees dat het wel werkt via een mobiele hotspot. Heb je je modem al gereset? En kun je laten weten wat voor apparatuur je verder nog hebt aangesloten in je netwerk (naast de TV's)?

Zou je verder alvast je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? 


Hallo @Krisx. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het probleem via een andere route is opgelost. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer