Skip to main content

hallo

ik ervaar dezelfde problemen met het tv beeld, mijn configuratie is hetzelfde als LeonenRiet 

ook een samsung Q9, en Sonos alleen heb ik de Expedia router vervangen door een fritzbox ivm de Lan ip instellingen

1: Een lichtkrant onder in beeld loopt zeer schokkerig alle instellingen van de tv geprobeerd uiteindelijk

resultaat is nu dat het vrijwel soepel loopt maar soms ook weer niet (beeld instellingen zijn ingesteld zonder extra opties) op een ander Tv ervaar ik dit probleem niet, ik ga ervan uit dat dit niet veroorzaakt word door de verbindingen 

2: beeld heeft regelmatig een vertraging en schokkerig , ook op de andere Tv , dit ervaar ik al langer en sterker nog  dit is al vanaf het begin dst ik klant bij KPN ben 

3: De laatste paar dagen geen beeld maar wel geluid, en omgekeerd alleen resetten van het hd kastje 

 lost dit op, het enige wat wel goed werkt is de app van itv  op de andere tv heb ik hier geen last van 

misschien een dingetje het HD kastje word wel erg warm zeker nu hij op de one connect  van de tv staat

ik heb hem verplaatst maar dat gaf geen soelaas   

 

kunnen jullie dit tackelen zodat ik zonder problemen nog een 4K Samsung tv kan aansluiten? 

 

alvast bedankt

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*admin: topic naar juiste categorie verplaatst

 

 

Hoi @ErikvS. Wat vervelend dat je haperend of geen beeld hebt op jouw televisie. Helaas bieden wij alleen maar ondersteuning op KPN hardware en heb ik niet het antwoord op deze vraag. Wellicht zijn er andere forumgebruikers die wel een antwoord hebben op deze vraag, @wjb?


Welk type TV ontvangers gebruik je?


Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op het bericht van wjb, dus ik ga er vanuit dat je het probleem zelf al hebt kunnen verhelpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer