Skip to main content
Antwoord

Geen verbinding tussen router en TP link

• October 24, 2025
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Geen verbinding tussen router en TP link, sinds 20-10-2025, wat kan de oorzaak zijn?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@RS62, inhoudelijk kan ik je niet écht helpen met de TP-Link adapters maar als het huisje niet brandt hebben ze volgens mij geen onderlinge verbinding (als ze net zo werken als onze DVS)

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RS62, welkom op onze community! Wat is er precies aan de hand? Hoe heb je alles aangesloten zitten?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 27, 2025

Beste ​@RS62 welk merk en type router heb je van KPN in bruikleen?

Wat voor soort TP-Link apparaat heb je en met welke firmwareversie?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2025

TP-Link TL-WPA8631P en modem Experia Box v10, hoe kan ik de firmwareversie zijn of bijwerken?

Het heeft gewerkt tot 14 dagen terug.

Aangesloten: modem verbonden met kabel TP-Link, 2 van de drie lampjes branden (middelste lampje huisje brand niet)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 28, 2025

Hoi ​@RS62, inhoudelijk kan ik je niet écht helpen met de TP-Link adapters maar als het huisje niet brandt hebben ze volgens mij geen onderlinge verbinding (als ze net zo werken als onze DVS)

• October 28, 2025

Dat is een draadloze verbindingset. Die werken tegenwoordig heel vaak niet meer.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 29, 2025

Beste ​@RS62 misschien de TP-L even resetten naar fabriekswaarden en installeren als nieuw uit de doos.

Heeft de TP-L wel de nieuwste firmware?

Als de V10 bij inloggen via 192.168.2.254 op het inlogscherm een afbeelding van je modem laat zien heb je nieuwe firmware op de modem.

Â