Skip to main content

Sinds een weekje kan ik geen verbinding meer maken met mijn WiFi thuis. Ik ben de enige thuis die hier last van heeft. Alle tv’s, laptops en de andere mobiele telefoons hebben wel internet en herkennen mijn probleem dus niet. Ik heb al 2 keer mee KPN gebeld, maar zij kunnen mij hier niet mee helpen, omdat ze niet zien waar het probleem vandaan komt. Ook heb ik al met Apple gebeld, hun hebben mij een beetje kunnen helpen, waardoor ik alleen WiFi heb als ik paal naast het modum sta. Als ik twee stappen van het modum doe heb ik geen verbinding meer. Wij hebben thuis ook nog 3 versterkers, die het bij mij ook niet doen. Als ik verbinding probeer te maken met het internet moet ik steeds de WiFi code invoeren, als ik dat doe staat er ‘geen verbinding mogelijk”. Ik heb een redelijke nieuwe IPhone dus hier zou het niet aan moeten liggen. Op andere plekken kan ik wel verbinding maken met internet. Ik heb vrijwel alles geprobeerd wat op het internet staat om mijn WiFi proberen terug te krijgen. Maar allemaal met weinig succes. Een week geen WiFi als puber is best wel frustrerend.😅 Ik hoop dat ik via deze weg opties krijg om weer internet verbinding te kunnen maken.

Hallo @Noa Elzinga ,

Heb je het volgende al geprobeerd? 
 

Ga naar het menu algemeen. 
Dan stel opnieuw in. 
en tenslotte : Herstel netwerkinstellingen. 


Hoi @Noa Elzinga, welkom op ons forum!
Dat klinkt knap onhandig! Ik kan me goed voorstellen dat je wel ergens anders dan naast je experiabox wilt internetten.
Heb je de stappen die @Noordzee hierboven noemt nog kunnen proberen?


Hi Noa, wat ik niet las (of overheen gelezen), kan je wel met andere wifi punten verbinden, zoals bijv in de AH, op school/werk of een wifi bij vrienden? Zo nee, dan moet je denk ik naar je telefoon kijken en lijkt er iets mis te gaan met de wifi van je telefoon.
Lukt dat wel, kan je dan eens WPS proberen.

Gooi je thuis wifi uit je lijst (netwerk vergeten), en dan via de Experia op de WPS knop drukken. Dan je telefoon proberen te verbinden met de wifi.

Laat het maar horen of je verder bent gekomen.


@Noa Elzinga we hebben niets meer van je gehoord, heb je nog een oplossing kunnen vinden?