Op de router branden maar 3 lampjes. Al eens gereset maar dit werkt niet. Internet brand wel maar geen wifi. Hoe kan ik dit weer aan de gang krijgen
Welke Experiabox heeft u? En heeft u versterkers?Â
Hoi nick. Ik heb een experia box v10. Die heb ik ondertussen geesten met een naald aan de achterkant. Die doet het weer maar nou doet de versterker het nog niet.Â
Hoi rutger. Ik heb de modem gereset. Deze doet het weer in vlagen. Dan wel dan niet. De versterker heb ik gereset met de kabel erin en zodra ik deze dan ergens in huis neerzet zonder kabel doet deze het niet meer. Eerder deed die het daar wel. Ik kan ook geen 2.4 en 5.0 meer vinden van mijn wifi
Ik denk dat mijn experia box gewoon kuren heeft en het tijd word voor een nieuweÂ
Hoi rutger.Â
We hebben geen super wifi. Gewoon een experia box met een extra wifi versterker van jullie.Â
De wifi doet het in vlagen. Dan weer wel dan weer niet. Met mijn mob kan ik bv het netwerk selecteren. Voorheen had ik 3 WiFi netwerken. Het thuis(vanuit de experia box) netwerk en de versterker had eerst 2 netwerken. Dat was de 2.4 en 5.0 voor in de tuin. Die doet het helemaal niet meer.Â
Klopt. Zo'n plat vierkant ding waar 2 lampjes voorop branden. Die had ik dus ook getest. Zoals de omschrijving op de site. Eerst met kabel erin. Dan verplaatsen etc dan weer opnieuw connecten. Dat doet hij dus niet.Â
Top. Ga ik die nogmaals proberenÂ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.