Skip to main content

Me zoon heeft hele slechte wifi op slaapkamer met FIFA 21, hij hapert veel. Wat kunnen we hier aan doen?

Een kabel trekken naar boven en een Wi-Fi versterker neerzetten.


Een kabel trekken naar boven en een Wi-Fi versterker

kabel van router naar PlayStation en dan nog een extra versterker neerzetten? 


Als u het nou echt goed wil doen trek dan inderdaad een kabel van het modem naar zijn kamer. Daar hangt u een Wi-Fi versterker aan. Op de extra poort van de wifi versterker plugt hij zijn PlayStation.  Geloof me u heeft uw zoon nog nooit zo gelukkig gezien. Koop de de experia wifi's van kpn. De tweede zet u dan naast uw tv ontvanger en u hebt prima Wi-Fi in het hele huis. Bij slecht Wi-Fi krijgt u ze van kpn. Daarvoor kunt u de Wi-Fi manager doen. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login maar u kunt ze ook gewoon kopen. https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1364547/starterskit-experia-wifi-2-stuks/?pageCount=1&pos=766 


Ik heb gister tijdje gechat met iemand van KPN. En we hebben geen snelle internet ofzo. Maar 19 mbits. Heb nu die 2 super Wi-Fi besteld.  Witte ronde. Hopelijk helpt dat


Ik heb gister tijdje gechat met iemand van KPN. En we hebben geen snelle internet ofzo. Maar 19 mbits. Heb nu die 2 super Wi-Fi besteld.  Witte ronde. Hopelijk helpt dat

Dat zal wellicht helpen voor het bereik en de snelheid binnen het netwerk. De snelheid ‘met de buitenwereld’ zal er niet meer door worden. Die is maximaal de snelheid die binnenkomt ongeacht wat je er binnen aan wifi-versterkers aan hebt hangen. Wat voor verbinding heb je? 


Wat bedoel je? Wat voor soort verbinding? Ben maar ee  leek he hahha


Ik heb ook al me huistelefoon uit de router gehaald en me laptop helemaal uitgezet. Hopelijk helpt dat voor me zoon dat ie betere Wi-Fi heeft en niet tijdens het spelen het spel soms trager is 


Wat bedoel je? Wat voor soort verbinding? Ben maar ee  leek he hahha

Ik bedoel daarmee wat de maximale snelheid is die je kunt krijgen (of hebt). Dat kun je bijvoorbeeld hier zien. 


Ik heb gister tijdje gechat met iemand van KPN. En we hebben geen snelle internet ofzo. Maar 19 mbits. Heb nu die 2 super Wi-Fi besteld.  Witte ronde. Hopelijk helpt dat

Als u op deze site kijkt:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Dan staat daar 19 mbit?

Dat is niet veel. En met WiFi versterkers word dat niet meer. Is Ziggo bij u beschikbaar? 🙄


 


Kan ik ergens zien of Ziggo bij ons beschikbaar is?


Kan ik ergens zien of Ziggo bij ons beschikbaar is?

Gewoon proberen een abo af te sluiten op de site van Ziggo. Je ziet het vanzelf…

U heeft toch geen jaar contract meer lopen bij KPN? Anders moet je dat eerst afwachten.


Nee die liep tot 2014. Maar heb alles in 1 bij KPN en kunnen dan via de app mbs naar elkaar mobiel sturen. Raak ik dat dan kwijt?

Ik ga vanmiddag kon wel even bellen.


Ikbheb gekeken, maar idd bij andere providers zeggen ook dat bij mijn adres hooguit 20 mbits kunnen. Wel raar want we wonen er nu 8 jaar en nog nooit ergens last van gehad. Kon altijd prima op de PlayStation. Maar nu tijdens on line rifa gamen vertraagd ie af en toe


Ikbheb gekeken, maar idd bij andere providers zeggen ook dat bij mijn adres hooguit 20 mbits kunnen.

Niet zo vreemd, die leveren dan allemaal over diezelfde telefoonkabel, het netwerk van KPN. Ziggo gebruikt echter andere kabels. Daarover is de snelheid meestal hoger.

Wel raar want we wonen er nu 8 jaar en nog nooit ergens last van gehad. Kon altijd prima op de PlayStation. Maar nu tijdens on line rifa gamen vertraagd ie af en toe

Eerst maar eens een kabel er naar toe leggen dan denk ik. Als je dat voor elkaar kan krijgen, is dat het beste.


Hebben we ook al geprobeerd gister.met een kabel. Haalde niks uit helaas. Ik ga wel even dan bij Ziggo kijken. Dank je wel voor het reageren in elk geval


 


 


Aks Ziggo niet beschikbaar is dat zit er niets anders op dan de bestaande verbinding te optimaliseren. Binnenshuis betekent dat alles zoveel mogelijk met kabel verbinden. Verder zou je een check uit kunnen laten voeren door KPN of je router nog in orde is. Aangezien je zegt in het verleden geen last te hebben gehad van een haperende verbinding kan het namelijk ook daar liggen. KPN zal altijd eerst vragen om de router terug te zetten naar fabrieksinstellingen en zoveel mogelijk bekabelde aansluitingen te gebruiken.

Eventueel zal er een moderator van KPN reageren op deze topic. Dat kan echter een tijd duren vanwege drukte. Zij kunnen op afstand kijken of de verbinding in orde is. Vul daarvoor al je privé-gegevens in bij jouw profiel. Alleen zij kunnen die gegevens zien (wij dus niet).

 

PS. Ik zie dat je de check via ziggo.nl met je mobiel doet. Dat wil (heel) soms niet goed werken. Check het ook even met je laptop/pc op de site van Ziggo.


Oké bedankt voor je reactie. Heb net weer gechat met iemand van KPN. Vanmiddag, dat er voor de rest niemand op de Wi-Fi zat deed de PlayStation het on line wel heel goed. Maar zodra er steeds meer thuis.komen en meerdere apparaten  gebruikt worden  dan begint het feest. Dus nu hebben we super wifi versterkers besteld bij KPN en gaan we dat eerst proberen. De 1 zegt dat kan helpen, de ander zegt dat gaat niet werken, dus dan maar gewoon zelf proberen


Oké bedankt voor je reactie. Heb net weer gechat met iemand van KPN. Vanmiddag, dat er voor de rest niemand op de Wi-Fi zat deed de PlayStation het on line wel heel goed. Maar zodra er steeds meer thuis.komen en meerdere apparaten  gebruikt worden  dan begint het feest. Dus nu hebben we super wifi versterkers besteld bij KPN en gaan we dat eerst proberen. De 1 zegt dat kan helpen, de ander zegt dat gaat niet werken, dus dan maar gewoon zelf proberen

Binnen 2 weken kun je ze retour sturen neem ik aan.


Ja klopt. Dat had ik al gevraagd hoe het zit als het niet werkt, want ze zijn best prijzig. Maar stiekem hoop ik dat het werkt, ipv dat ik andere dingen moet gaan uithalen


Ja klopt. Dat had ik al gevraagd hoe het zit als het niet werkt, want ze zijn best prijzig. Maar stiekem hoop ik dat het werkt, ipv dat ik andere dingen moet gaan uithalen

Welk modem heb je eigenlijk?

 


 


 

Dat is de beste die KPN ooit gehad heeft (en nog heeft). Daar zal het dus niet aan liggen. Laat je in ieder geval nooit een V10a aanpraten...