Hallo lieverds, ik zie dat deze vraag al meerdere keren is gesteld en de oplossing impliceert wat abonnementsbeheer aan jullie kant. Ik kan mijn wifi niet beheren vanuit de app, en ik kan mijn super wifi-punten ook niet verbinden met mijn KPN box12. Ik blijf de melding krijgen dat mijn verbinding niet klaar is. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?
Hoi ​
Welke softwareversie heeft je box12? Met de nieuwe software kun je de KPN Thuis app niet meer gebruiken namelijk, dat gaat dan via de MijnKPN app.
We hebben hier wel een paar handige artikelen over!
voor de nieuwe softwareversie:
en superwifi natuurlijk:
Â
Hallo Thomas, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de KPN box 12, firmwareversie V12.C.24.05.08
Ik heb 2 superWifi punten 1 (de witte)
Ik gebruik de MijnKPN app om mijn wifi te beheren, maar ik heb nog geen beheeropties kunnen zien.
Â
Sorry, daar had ik he-le-maal overheen gelezen. Kan het zijn dat je nog maar net klant bij ons bent? Er kunnen even een paar dagen over heen gaan voordat de app werkt. Het is ook belangrijk dat jouw thuis abonnement gekoppeld is aan je MijnKPN account
Hoi lieverds;
Ik ben inderdaad een nieuwe klant, maar het is nu meer dan 3 weken geleden en ik krijg nog steeds hetzelfde. Ik kan geen van de wifi-tools in de mijnKPN-app gebruiken. Ik was 2 jaar geleden klant en nu stap ik weer over naar KPN, kan het zijn dat mijn abonnement nog aan het oude vastzit?
Ik heb de KPN box 12, firmwareversie V12.C.24.05.08
Ik heb 2 superWifi punten 1 (de witte)
De witte SuperWiFi's werken niet samen met de nieuwe firmware op de KPN Box.
Hoe kom je aan de SuperWiFi's? Nog over gehouden van een vorig abonnement?Â
Je kan ze wel gebruiken. Maar de app kun je daarbij niet gebruiken. Er moet er minimaal 1 bekabeld aangesloten blijven. En dan kun je inloggen op de webinterface van die SuperWiFi om hem in te stellen.Â
Het is in de toekomst de bedoeling dat de witte SuperWiFi's geupdate worden zodat ze ook gaan samenwerken met de KPN Box. Maar dat kan nog wel een paar jaar duren. Updaten gaat tergend langzaam bij KPN. Ik begin er al bijna aan te twijfelen of het überhaupt ooit gaat gebeuren.Â
Hoi lieverds;
Ik ben inderdaad een nieuwe klant, maar het is nu meer dan 3 weken geleden en ik krijg nog steeds hetzelfde. Ik kan geen van de wifi-tools in de mijnKPN-app gebruiken. Ik was 2 jaar geleden klant en nu stap ik weer over naar KPN, kan het zijn dat mijn abonnement nog aan het oude vastzit?
Dat kan heel goed kloppen, als een oud abonnement nog gekoppeld stond geeft dit vaak nog problemen. Daar zijn gelukkig een paar oplossingen voor!
Via de MijnKPN app kun je oude abonnementen soms nog ontkoppelen.
Je kunt je MijnKPN account verwijderen en opnieuw aanmaken of een andere aanmaken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.