Skip to main content

Hallo,

 

Ben van t mobiel naar kpn overgestapt nu Wi-Fi versterker zyxel maakt geen verbinding terwijl tegen mij in de winkel was toegezegd dat het wel kan ... iemand die mij aub op weg kan helpen.  

Wi-Fi versterker zycel gekocht bij t mobile,  

Nu aansluiten op modem van kpn 

 

Bij voorbaat dank   

@IsH M de wifiversterker zou gewoon moeten werken.  Je hebt em met een kabel aangesloten aan het modem?


Ja, met kabel aangesloten, KPN gebeld klantenservice heeft ook geprobeerd maar helaas 

 


Hoe kan dat nou??? Kan je niet inloggen op het wifipunt?


Nee, en ik zou het ook niet weten hoe het moet. 

Volgens klantenservice: 

Zyxel versterker met kabel aansluiten op modem,  half uurtje wachten. 

Dan kabel eruit en versterker op gewenste plek plaatsen. 

Wap knop indrukken.  

 

Alles gedaan maar geen verbinding 


Nee die verbinding gaat er ook niet komen ook. Jouw wifi versterker werkt wel met jouw modem maar niet samen met jouw modem. Het wordt dus een apart netwerk.  Die heeft een eigen netwerk en moet je dus zelf instellen.  Kan jij dat zelf of heb je iemand in de omgeving die je daarbij kan helpen?


Helaas heb niemand die mij kan helpen,  en ben zelf ook digibeet 🙈


Heb je die wifi versterker echt nodig?


Ja, zeker omdat Wi-Fi steeds weg viel heb op aanraden t mobile  Wi-Fi versterker gekocht. 

Na de versterker was Wi-Fi maar viel soms weg .... da's de reden om over te stappen.  

En nu nog geen Wi-Fi 


Hallo @IsH M geef de versterkers eens een fabrieks-reset en installeer ze daarna als nieuw uit de doos als AP (Access Point) bekabeld aan het KPN-modem. zie de betreffende handleiding(en) van de versterkers.

Succes.

 


Hallo @IsH M geef de versterkers eens een fabrieks-reset en installeer ze daarna als nieuw uit de doos als AP (Access Point) bekabeld aan het KPN-modem. zie de betreffende handleiding(en) van de versterkers.

Succes.

 

Hoi Jan, 

 

Dus inloggen in kon modem, 

Wi-Fi versterker resseten  

Versterker met kabel de versterker aansluiten op modem 

Dan loskoppelen en op gewenste plek plaatsen..

??

 


Hallo @IsH M met het KPN-modem heb je niets te maken, resetten van de versterkers doe je volgens de meegeleverde handleiding op de versterkers.

Voor een optimaal resultaat de versterkers bekabeld aansluiten aan het KPN-modem.

 


Hoi @IsH M, welkom op ons forum!
Vanuit KPN heb ik hier helaas ook niet veel aan bij te dragen omdat ik van deze apparaten geen verstand heb.

Is het nog gelukt alles werkend te krijgen?