Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de PC van mijn zoon tot een server maken voor zijn game (Ark: Survival Evolved)?

• 6 september 2021
  • 29 reacties
  • 616 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

hmwa
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 149 reacties
  • 6 september 2021

@wjb   klopt,  met alleen zn 3 poorten werkt zn game als n server.   thanks.  

close this topic (liever verwijder gezien obelisk zn antw)

wjb
Superuser
  • 74579 reacties
  • 6 september 2021
hmwa schreef:

close this topic (liever verwijder gezien obelisk zn antw)

Dit is een publiek forum en iedereen mag natuurlijk reageren zoals hij/zij dat wil mits de huisregels niet overtreden worden.

Persoonlijk zou ik me niet al te druk maken over DDoS aanvallen. Ja, in de gamerswereld wordt een DDoS aanval frequent gebruikt tegen spelers die “te goed” zijn in een spel. Als je niet sportief van iemand kan winnen dan maar onsportief grijpen naar sabotagemiddelen. De kans daarop is puur door het spelen van een game ook aanwezig, ik denk niet dat het draaien van zo’n ARK gameserver de kans daarop sterk vergroot.

hmwa
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 149 reacties
  • 6 september 2021
wjb schreef:

Persoonlijk zou ik me niet al te druk maken over DDoS aanvallen. Ja, in de gamerswereld wordt een DDoS aanval frequent gebruikt tegen spelers die “te goed” zijn in een spel. Als je niet sportief van iemand kan winnen dan maar onsportief grijpen naar sabotagemiddelen. De kans daarop is puur door het spelen van een game ook aanwezig, ik denk niet dat het draaien van zo’n ARK gameserver de kans daarop sterk vergroot.

en zowel dan heeft mn zoon pech, kan ie meteen wat anders doen  dan gamen ;-) 

wjb
Superuser
  • 74579 reacties
  • 6 september 2021
hmwa schreef:
wjb schreef:

en zowel dan heeft mn zoon pech, kan ie meteen wat anders doen  dan gamen ;-) 

Dat is misschien sowieso verstandig. :wink: