Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik mijn DVS1200 updaten?

• 31 januari 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Op mijn 2 oude Windows 10 laptops HP en Tosihiba kan ik mijn cockpit niet meer updaten wegens storing in internetverbinding.

Wel kan ik mijn Devolo's 1200 centreren en naam geven. De indicator lampjes geven de juiste signalen. Ik heb een Fritzbox 5730 en glasverbinding.

Wie heeft een oplossing om mijn Devolo's 1200+ te updaten.

Ik heb de Devolo Home Network app van Android op mijn tablet. 

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Europa.27 als ik kijk op de website van Devolo dan kun je de adapters niet updaten met de Devolo Home Network app. Hiervoor is de Devolo Cockpit noodzakelijk. Wat voor internetstoring heb je op dit moment dat de laptops niet gebruikt kunnen worden? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 3 februari 2025

Goedemiddag Jeroen,

Ik heb wel gewoon  glasverbinding. Alleen bij het updaten via de laptop kan ik alleen maar WiFi gebruiken.  De laptop is 14 jaar oud en deze wil niet meer via de kabel aan het glasvezel netwerk. Binnenin de laptop, Toshiba, is de verbinding verbroken. Een bekend probleem bij deze Toshiba laptops.

Ik gebruik nooit meer een laptop, want het weinige dat ik nog doe kan ik gewoon op mijn Android Samsung tablet doen. Ook kan ik alles gewoon opslaan op mijn externe drive. Dus een nieuwe laptop kopen is voor mij onzin.

Ik begrijp nu waarom ik geen verbinding heb met de Fritzbox. Niet eerder over nagedacht.

PS. Ik heb nogwel dezelfde update versie als KPN gebruikt voor de DVS 1200 + Dat kan ik zien via de Devolo Home Network app.

Dank voor uw antwoord 

Mvrgr  Ben

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 3 februari 2025

Sorry kan ik zien op de cockpit op de laptop

BEN

Reageer