Skip to main content

De berichten van KPN Fon zijn een jaar oud. Ik zie ook nog steeds Kpn Fon op mijn internet lijst. Mijn pc stond op automatisch verbinden (net uitgezet) en regelmatig was dan ook mijn echte wifi verbinding in de nacht naar KPN FON Overgegaan (werkt niet dus verbinding weg). NU heb ik dat op mijn PC kunnen uitzetten. Echter hoe krijg ik dat signaal en ook die tekst eruit. Ik zie iets van inloggen op KPN Fon + wachtwoorden en schermlay outs. Ik heb echt geen idee waar ik dat vandaan moet halen (geen ICTer). 

Wie helpt mij om dat irritante KPN Fon signaal en ook tussen mijn wifilijst eruit te halen. Ik lees ook een update “binnenkort”...wannneer dan? ik heb sinds halfjaar/jaar een nieuwe Experia BOX maar ook hier doet hij dat?? 

*Admin: afgesplitst van originele topic

Hallo @Andre19 Bij sommige modems, o.a. de Experia V10, kun je een vinkje weghalen bij de Fon-toevoeging in de rubriek wifi en opslaan.

Succes.

 

 

 


Hi @Andre19, ik kijk een beetje raar op van je bericht, KPN FON is sinds 2020 niet meer in gebruik en zou vanaf dat moment ook al niet meer uitgezonden moeten worden door de Experia Boxen 🤔

Als jij je modem uit zet, is het FON netwerk dan ook verdwenen? En komt hij weer terug als je het modem weer aan zet?

Als dat het geval is, komt het netwerk wel degelijk uit te eigen modem, gek genoeg. Ik wil je dan aanraden om in te loggen in het menu van je modem, hoe je dat doet wordt hier uitgelegd:

 

Klik daarna op WiFi → Public WiFi → Uit → Toepassen. Ik hoor graag of het netwerk daarna verdwenen is!


Kun je mij ook een link geven hoe ik omga als het wachtwoord is vergeten. Ik ben halfjaar geleden verhuisd dus het modem is opnieuw aangesloten door een kpn monteur. Het moet dus dan zeker uit mijn eigen modem komen want vorige adres was dit ook al zo. 


Hallo @Andre19 geef je modem eerst een fabrieks-reset. Daarna kun je als volgt inloggen:

gebruikersnaam is als vastgelegd bij het wachtwoordveld laat je dat leeg en enter je er doorheen, dan wordt je gevraagd een wachtwoord te kiezen voor het modem en om dit te herhalen, dan ben in je in het modem en onthoud het modemwachtwoord voor een volgende keer.

Succes.

 


Is het je inmiddels gelukt @Andre19