Skip to main content

Ik heb video deurbel die werkt op 2.4ghz nu heb ik al een aantal dingen geprobeerd  om een 2.4ghz netwerk in te stellen maar het lukt nog steeds niet wat doe ik verkeerd ?

Hallo, waar gaat het precies mis? Bij het inloggen op het modem pf bij het veranderen van het netwerk? Waar loop je tegen aan?


Hallo, waar gaat het precies mis? Bij het inloggen op het modem pf bij het veranderen van het netwerk? Waar loop je tegen aan?

Als je ingelogt bent op het modem kan je via het kopje WLAN —> Gastennetwerk, een 2,4 ghz gastnetwerk aanzetten


Goedemorgen Ik kan wel in het modem komen maar een 2.4 ghz netwerk is nog niet gelukt ik heb contact gehad met kpn klantenservice 3x maar dat leverde 3 verschillende antwoorden op ik moest een extra netwerk instellen een gast netwerk en dan moest ik op ssid invullen gast 24 maar tot op heden nog niet gelukt


Hallo @Pietje B je moet geen gastnetwerk gebruiken voor de deurbel, maar de ‘extra wifi’  activeren en daarbij de 2.4-band, dan kun je daar de deurbel mee verbinden.

 


Hallo Jan D gastnetwerk gebruik ik niet meer maar nu extra netwerk dan zet ik de twee knopje 2.4 op on en 5gzhz op off mogen de sidd namen en wachtwoorden dan wel gelijk zjjn en wifi steering most ik op on zetten en dan save drukken


Ja, dat kan en mag.


Ik ga verder proberen👍


Ik heb een acces point aangeschaft om een 2.4 netwerk te krijgen voor mijn videodeurbel maar hoe moet ik te werk gaan om het accespoint werkend te krijgen? 


Ik heb een acces point aangeschaft om een 2.4 netwerk te krijgen voor mijn videodeurbel maar hoe moet ik te werk gaan om het accespoint werkend te krijgen? 

Er zit toch wel een handleiding bij?


Hallo Nick83 helaas geen handleiding heb hem  van iemand overgenomen