Skip to main content

Hallo nu had ik een vraag over aanpassen DNS box 12 , dit lukt met geen mogelijkheid,,,, heb antwoorden gezocht maar het lukt niet, de box 12 zet hem steeds terug op origineel ook na reset en alles opnieuw verbinden en upnp werkt ook niet goed, de box 12 vergeet een paar poorten, wat is dit allemaal voor ge,,,, 

...zonder upnp of dmz kan je sommige spellen niet optimaal benutten, ...

Het is voor mij uit den boze dat een gameconsole als DMZ Host van een router ingesteld wordt.


Ja oké maar als je dat topic zelf leest, is dat dan allemaal niet omslachtig voor een tv aan te sluiten en er zijn nog steeds wifi versterkers nodig, dit is niet effe aansluiten en gaan!!! 

Ik ben ook geen fan van de andere provider hier, maar bij die provider kan je gewoon via een app je modem in bridge modes zetten en je tv ontvangers werken dan gewoon op je eigen router, maar kennis is er niet voor nodig, lijkt mij iets makkelijker, waarom moet het zo ingewikkeld zijn, daar gaat het mij om, en ik wil een router met geo filter, dus gaat het feest ook niet door!!! 


En waarom dan wjb, hoe zou je dan een spel computer instellen, heb trouwens nu ook nieuwe next gen xbox en daar ervaar ik dezelfde problemen op als de ps4!! 


Als ik upnp aanzet of Port forwarding toewijs krijg ik bij opmerkingen te zien,, kan ip toredo niet krijgen, of zoiets staat er!! 


De monteur die langs is geweest heeft trouwens alleen het modem vervangen van een 12 terug naar een 10 !! 


En waarom dan wjb, hoe zou je dan een spel computer instellen, heb trouwens nu ook nieuwe next gen xbox en daar ervaar ik dezelfde problemen op als de ps4!! 

Door UPnP te gebruiken en nooit maar dan ook echt nooit een gameconsole als DMZ Host in te stellen.


Update na mijn eigen router te hebben geïnstalleerd is het veel beter maar nog niet naar mijn zin, monteur is al paar keer geweest snappen er niets van, heb besloten om tocht over te stappen want de mensen bij KPN hebben geen kennis helemaal niets, mensen bij KPN sterke met je verbinding,!!!! 


Als je dan gaat overstappen, na de overstap, laat je hier dan wel weten wat de resultaten bij een andere provider zijn.  Lijkt me zinvol die informatie te delen, of er verschillen zijn, wel- of niet, en in welke mate.

Kunnen andere gebruikers daar mogelijk ook lering uit trekken.


Babylonia, zal ik doen!!! 


Gisteren aangesloten op andere provider op coax aansluiting de installatie liep vlekken loos, alles werkt perfect wifi via de deco m5 en het modem in Bridge modes en daarop mijn eigen router, wifi werkt perfect ,tv werkt perfect, en gamen een goede ping en nu is het een genot om te gamen, kpn slaat in mijn opzichte de plank volledig mis met hun omslachtige gedoe en eigenlijk zeer slechte producten zoals het modem en de super wifi, de wifi punten die ik nu heb zijn in 5 minuten aangesloten met je telefoon en ze hoeven niet allemaal eerst bedraad aangesloten te worden en nog belangrijker geen bugs, kpn leeft van de bugs, dus een tevreden klant en glasvezel is dus niet alles met een slechte provider, binnenkort stap ik ook met mijn mobiele abbonementen over,,,, wil niets meer van kpn, groeten een ontevreden klant!!!! 


 


Â