Skip to main content

Mijn hoofdaansluiting is onvindbaar in mijn nieuwe woning. Er zit overal wel een ziggo coax aansluiting, maar ik heb de oude telefoonaansluiting / ISRA nodig voor het aansluiten van mijn modem etc. Graag zou ik een monteur langs willen hebben die op zoek gaat. Ik heb zelf overal gekeken. 

Hallo @mar1992 , als je een abo bij KPN afsluit kun je kiezen voor een gratis monteur.

heb je via onderstaande link wèl gecontroleerd of je op jouw adres een abo kunt nemen:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

 


Hoi @mar1992, welkom op het Forum. Wat vervelend dat je de hoofdaansluiting niet kan vinden. 

Zou er volgens de link die @JanD gedeeld heeft wel een aansluiting aanwezig moeten zijn? Als je jouw postcode en huisnummer aan je profiel toevoegt kan ik met je mee kijken. Wanneer er geen aansluiting aanwezig is, dan levert KPN helaas niet op jouw adres. Wanneer deze wel aanwezig is kan het zijn dat de vorige bewoners de aansluiting hebben weggehaald. Wanneer dat het geval is zou je een abonnement kunnen aanvragen, dan komt er gratis een monteur om te kijken of wij dit kunnen herstellen.

voor inhoudelijke vragen over specifieke aansluitingen op jouw adres kun je ook altijd een kijkje nemen op mijnaansluiting.nl 

 


Hallo @mar1992,

Het is inmiddels al een aantal dagen geleden, kan ik je nog ergens mee helpen?


Reageer