Skip to main content

Ik heb mijn Printer draadloos gesloten in het netwerk, maar printen lukt niet. Printer blijft in eerste instantie aangeven offline om vervolgens de foutmelding te geven unable to communicate with the printer. Ik heb de printer alle helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen, opnieuw verbinding laten werken met mijn netwerk. Ook heb ik windows de laatste updates uitgevoerd, meest recente drivers geinstalleerd. Maar ik krijg thet probleem niet opgelost. Ook printen via email adres werkt niet meer. 

Graag hulp.

 

Bedankt alvast. 

Chanty

Ook de print software op de computer/laptop voorzien van de laatste update?

Had hier hetzelfde met mijn Photosmart 6525, daar ik weinig print nu alles maar via de kabel, verbinding was te vaak weg.


Hi Chanty, welkom op het forum. 

Heb je ook geprobeerd om de printer te verwijderen en daarna de nieuwste drivers te installeren? 


Hi Chanty, welkom op het forum. 

Heb je ook geprobeerd om de printer te verwijderen en daarna de nieuwste drivers te installeren? 

Dat hielp bij mij ook. Software in laptop en opnieuw installeren. @Chanty000 Geen cd dan even op merk printer online zoeken.

Succes!


Volg de link die ik heb geplaatst, dat is de juiste. 

Hi Chanty, welkom op het forum. 

Heb je ook geprobeerd om de printer te verwijderen en daarna de nieuwste drivers te installeren? 

 


@Chanty000, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


@Alex_P  Nieuwste drivers zijn allemaal geinstalleerd, en het printen lukt nu soms. Maar blijft aangeven printer offline en scannen lukt helemaal niet. 


Kan je printer alle kanalen aan. Soms heeft het netwerk een kanaal dat een apparaat niet kan ontvangen. Oplossing zou kunnen zijn vast kanaal aan je Wifi geven.

 

Groeten Beerzwaan