Skip to main content

Hallo, 

Sinds vandaag maakt de Hue Bridge opeens geen verbinding meer met het internet. Het middelste lampje knippert. Het lijkt dat hij geen verbinding kan maken met het netwerk. 

Dit is in een keer uit het niets gebeurd. Er is niets veranderd. 

De Hue Bridge is rechtstreeks aangesloten op de Experia V10 Box. 

Iemand enig idee hoe ik de bridge weer zichtbaar krijg in het netwerk? Als ik de Experia box reset, dan is de bridge heel even zichtbaar, maar valt daarna weer weg. 

die tip gaf ik 24 dagen geleden al :wink: 

Gelukkig dat er zicht is op een oplossing


Fijn om te lezen dat er mogelijk een oplossing gevonden is. Hier leer ik ook weer van. Laat je ons nog weten of het nieuwe modem het verschil maakt?


Fijn om te lezen dat er mogelijk een oplossing gevonden is. Hier leer ik ook weer van. Laat je ons nog weten of het nieuwe modem het verschil maakt?

Hallo Denise, 

Ik laat het zeker weten als het nieuwe modem de oplossing is, echter.. heb je enig idee wanneer wij het modem kunnen verwachten? Ik heb tot op heden nog niets ontvangen. 


Dat kan ik nu niet zeggen. Ik heb nog geen gegevens van je. Maar ik kijk het natuurlijk graag voor je na. Kun je je gegevens invullen in je forumprofiel? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Dat kan ik nu niet zeggen. Ik heb nog geen gegevens van je. Maar ik kijk het natuurlijk graag voor je na. Kun je je gegevens invullen in je forumprofiel? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hallo Denise, 

Ik heb de gegevens ingevuld. 


Ik zie dat de eerste aanvraag voor een Box 12 niet goed is gegaan. Gisteren is opnieuw een modem swap aangevraagd. Vandaag kun je het nieuwe modem ophalen bij een servicepunt bij jou in de buurt. Welke dit precies is, lees je in de sms. Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost.


Ik zie dat de eerste aanvraag voor een Box 12 niet goed is gegaan. Gisteren is opnieuw een modem swap aangevraagd. Vandaag kun je het nieuwe modem ophalen bij een servicepunt bij jou in de buurt. Welke dit precies is, lees je in de sms. Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost.

Vandaag de V12 EB ontvangen en tot nu toe branden alle lampen van de alle poorten. Hiermee is er ook goede verbinding met de bridge. Hopen dat het zo blijft :)