Skip to main content

Hé iedereen,

Ik ben klant bij KPN als provider en heb net de Eufy videodeurbel S220 slimme deurbel aangeschaft. Maar nu loop ik tegen een probleem aan: ik krijg die videodeurbel gewoon niet aan de praat. Is er hier nog iemand die ook KPN heeft en dezelfde deurbel? Hoe heb jij het voor elkaar gekregen? Ik heb al van alles geprobeerd, maar die video doet 't 'm niet. Alle hulp en tips zijn meer dan welkom!

Hi @Paul_achternaam! Welke Experia Box heb je? En hoe gaat het met andere apparaten binnen je netwerk? Wil je daarnaast aangeven of je een melding krijgt bij het aansluiten? 

De kans is verder groot dat je problemen hebt met bandsteering. Alle huidige modems van KPN geven zowel 2,4GHz als 5,0GHz wifi verbinding. De Eufy deurbel kan alleen verbinden met 2,4GHz. Je kan dit testen door Extra Wifi in te stellen. 

Als het hiermee wel lukt, laat dan weten welk modem je hebt. Dan help ik je ook zonder de Extra Wifi de verbinding te behouden. 


Hi Bram, 

Sorry voor de late reactie, maar ik was ff weg.

je hebt gelijk! Het was inderdaad 2,4hz en ik probeerde op 5hz te verbinden.

super advies: dank!!


@Paul_achternaam blij te horen dat alles verbonden is! Volgende keer kan je gerust weg en houdt de Eufy de deur voor je in de gaten. 😉


Hi @Paul_achternaam! Welke Experia Box heb je? En hoe gaat het met andere apparaten binnen je netwerk? Wil je daarnaast aangeven of je een melding krijgt bij het aansluiten? 

De kans is verder groot dat je problemen hebt met bandsteering. Alle huidige modems van KPN geven zowel 2,4GHz als 5,0GHz wifi verbinding. De Eufy deurbel kan alleen verbinden met 2,4GHz. Je kan dit testen door Extra Wifi in te stellen. 

Als het hiermee wel lukt, laat dan weten welk modem je hebt. Dan help ik je ook zonder de Extra Wifi de verbinding te behouden.