Skip to main content

Ik heb mijn oude modem omgeruild voor een nieuwe en krijg sindsdien mijn printer niet meer off line. Het netwerk van de printer vraagt om een beveiliginssleutel, maar accepteert de code, die achter op het modem staat, niet. 

Hallo @Sjadoor 

 

Als je de WiFi gegevens ooit gewijzigd hebt in het oude modem dat worden die ook weer teruggezet naar het nieuwe modem.
Klopt de WiFi naam (SSID) wel met wat achterop het modem staat?

Heb je andere apparaten op WiFi ook opnieuw moeten aanmelden?

Je kan inloggen op het modem via https://192.168.2.254 om te kijken wat het WiFi wachtwoord is.

Kom je er niet uit, welk modem heb je nu, heb je ook extra WiFi punten (zo ja, welke?) en wat is het merk en type van de printer?


Ik heb mijn oude modem omgeruild voor een nieuwe en krijg sindsdien mijn printer niet meer on line. Het netwerk van de printer vraagt om een beveiliginssleutel, maar accepteert de code, die achter op het modem staat, niet. 

 


off line?? Of krijg je 'm niet meer on line?


Niet meer on line, krijg het niet gewijzigd. Ook jiet in de forum ;)


Weet je hoe je de printer koppelt via de wifi?

Ik weet alleen hoe het met een HP gaat. Dat kan ik je eventueel aangeven. 

Bij andere merken weet ik het niet. 

Ben je lid bij 'student aan huis'? Die doen dit zo voor je (tegen kleine vergoeding).


Het is idd een HP printer. De internetverbinding staat wel vermeld, maar krijg de verbinding niet gemaakt. 


Heb het hier ( 2 x, oude en nieuwe printer) zo gedaan.

Printer aan.

Op de laptop ga je naar http://123.hp.com en daar de stappen volgen. De printer 'volgt’ dan de instellingen van de wifi op de laptop.


Geprobeerd, blijft off line. HP scan doctor geprobeerd, wordt na 5 stappen zo ingewikkeld, dat volg ik niet meer.... 


Tja. Misschien eens een 'deskundige’ erbij halen? (KLIK 😉 studentaanhuis)


Het is gelukt! 3 sec knopje "wire less" van de printer indrukken, daarna 3 sec de WPS knop van de router indrukken. 


😀😀👌


Dank voor het meedenken!!